Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Alfamikkel


Alfamikkel

Recommended Posts

Ingame navn: Alfamikkel
SteamID: STEAM_0:1:98176870
IRL Navn: Mikkel
Alder: Jeg er 14 år gammel (04/12/ 2001)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja. jeg har arbejdet som Adminstrator på 2 RP Community,  I cirka 1 eller 2 år men valgte at sige op pga at jeg ikke spillede nok inde på serveren.

Jeg har derfor lært hvordan jeg skal håndtere admin sager, og hvordan du opfører dig som staff.

 

Jeg har også haft en server med nogle venner, som desværre lukkede, da vi ikke arbejde nok på den, og der opnåede jeg en del erfaring med ulx…

Men ja jeg har meget kendskab til både ulx og f-admin…..


Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

I skal vælge mig fordi jeg er en erfaren person, og har stort kendskab til ulx. Jeg ved også hvordan man skal begå sig som staff i en admin sag. Jeg er god i pressede situationer og formår at holde hovedet koldt.

 

Jeg tager mit admin arbejde meget seriøst. Jeg dropper RP hvis nogen har brug for hjælp. Jeg holder aldrig med nogen, men forholder mig neutralt,og hører på begge sider af historien. Jeg er meget samarbejdsvillig og en god kollega. Jeg er også god til at finde på sjove og spændende events.

Jeg nyder at vejlede og snakke med folk, som står i en situation de ikke selv kan kan løse.

 

Jeg er altid venlig og smilende overfor alle spillere, men kan samtidig sætte mig i respekt, hvis folk ikke udviser respekt for mig og øvrige spillere. F.eks hvis nogle spillere sviner mig til, kommer med trusler el.lign.

 

Jeg vil gøre alt hvad jeg kan for at støtte op om serveren, og holde serveren som et sted der er rart at være for alle. Jeg har læst alle reglerne og er indforstået med dem.

 

Håber det er nok ;)




 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som jeg har sagt  tidligere har jeg haft min egne servere. Jeg kender både de basic ulx og nogle få avancerede kommandoer.

Jeg har et godt kendskab til ulx.
 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Jeg er født og opvokset i Danmark, så ja jeg snakker og skriver flydende dansk :)

Jeg bruger altid min mic.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på næsten alle dage (der er selvfølgelig altid undtagelser som ferier o.lign.) Men her er mit skema.

Her i sommerferien gælder dette skema ikke. xD


 

Mandag: 15:15 - 22:00 - 23:00

Tirsdag: 15:15 - 22:00 - 23:00

Onsdag: 15:15 - 22:00 - 23:00

Torsdag: 15:15 - 22:00 - 23:00

Fredag: 15:15 - 00.00 - 04:00

Lørdag: 11:00 - 00:00 - 04:00

Søndag: 11:00 - 22:00 - 23:00

 



Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Jeg hedder Mikkel, bor i Aarhus. Spiller rigtig meget Garry's mod især inde på stavox. Jeg har cirka brugt 450 timer inde på stavox.

 

Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning. Stil endelig spørgsmål hvis du er i tvivl om noget.

 

Jeg vil lige meddele, at jeg er på ferie i udlandet i perioden d. 21.07 t.o.m. d. 31.07.

 

Mvh Mikkel/Alfamikkel xD

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.