Hop til indhold
Stavox

[Solved] P-Bøde forslag


Niller
Message added by Dynn

Der arbejdes på dette

Recommended Posts

Man kunne måske lave sådan at man kan give en p-bøde til en bil og så når man sætter dig end i bilen kan man vælge at betale eller blive eftersøgt..

Der er mange der hader at få taget ders bil når den holder ulovligt... Det er ret nedern.

Link til kommentar
Del på andre sites

Min mening om dette: 
 

God idé med at man kan give folk bøder for hvis de holder ulovligt parkeret. 

Jeg syntes personligt, ikke at ens bil skal konfiskeres fordi den holder ulovligt parkeret. Dette sker jo heller ikke i virkeligheden. 

Men at kunne give en bøde til bilen, altså måske max 2500Kr eller noget. 

 

Jeg syntes det skal foregår sådan, at hvis man har fået en bøde, SKAL man betale, fordi der sker ikke så meget hvis folk bare bliver eftersøgt. Da politiet sjælendt får fat i folk når de er eftersøgt, da de alligevel bare flygter ud af byen. Ellers skal bilen have en såkaldt "Boot" på sig, indtil bøden er betalt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Min mening om dette: 
 

God idé med at man kan give folk bøder for hvis de holder ulovligt parkeret. 

Jeg syntes personligt, ikke at ens bil skal konfiskeres fordi den holder ulovligt parkeret. Dette sker jo heller ikke i virkeligheden. 

Men at kunne give en bøde til bilen, altså måske max 2500Kr eller noget. 

 

Jeg syntes det skal foregår sådan, at hvis man har fået en bøde, SKAL man betale, fordi der sker ikke så meget hvis folk bare bliver eftersøgt. Da politiet sjælendt får fat i folk når de er eftersøgt, da de alligevel bare flygter ud af byen. Ellers skal bilen have en såkaldt "Boot" på sig, indtil bøden er betalt.

 

Mener du at man like kinda er car banned indtil du betaler?

Link til kommentar
Del på andre sites

9 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Nej. Jeg mener at ens bil sidder fast så man ikke kan køre. Altså at man på en måde har taget nøglerne. 

Det skal ikke være sådan at man ikke kan rykke den. Men ikke kan køre.

God ide du kom med....

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...

+1 REP

 

Syntes helt bestemt at konfiskering af ulovligt parkerede biler misbruges meget, specielt når ham der løber rundt og konfiskere biler ejer en E2 du skal bruge for at få bilen ud igen.

 

Syntes måske i stedet for helt at blokere bilen at man kunne give spilleren en stor "bøde" der hænger over hovedet indtil den er betalt. Så ville politiet kunne stoppe dem i et normalt politistop og kræve flere penge for bøden. Jo længere tid den ikke bliver betalt, jo mere kunne de kræve.

 

Man skal selvfølgeligt også have muligheden for at betale bøden lige fra man får den.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.