Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] TheSlowCSS - UNBAN REQUEST


Slow

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:20407293

Hvorfor skal du unbannes: 
Det er efterhånden ved at være flere år siden jeg fik et ban.
Jeg husker det som en admin, der blev ved med at hive mig ind i en Admin case jeg ikke var en del af. Efter at have forklaret Admin at jeg ikke var en del af RP scenariet gentagne gange, blev han mere og mere provokerende.
Admin sagde at hvis jeg ikke "tog mig sammen" vil jeg blive banned. Jeg sagde noget med "Jeg har ikke gjort noget galt" og han TP'ede mig langt ud på mappet så jeg skulle løbe tilbage.
Jeg kaldte admin hjælp og da det var ham der tog sagen, skød jeg ham i frustration.
Jeg er klar over at hævn og handlinger på denne måde ikke just hjælper min situation. Men jeg var frustreret.
Jeg har en stream: Twitch.tv/TheSlowCSS

Og kunne godt tænke mig at besøge serveren igen, da jeg tænker at det kunne være sjovt at se hvordan i har udviklet jer, samt få content til min stream.
Håber på kunne komme ind og spille igen.
https://www.twitch.tv/theslowcss/clip/UnsightlySnappyCobraKevinTurtle?filter=clips&range=30d&sort=time

Mvh.
Slow
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.