Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bil højtalere!


Botmon

Recommended Posts

Jeg syntes det kunne være virkelig fedt for RP hvis at man kunne sætte musik på i sin bil, og så kunne andre på gaden høre musikken..

Dette kunne være eksremt godt for RP, men jeg tænker også at vi ikke skal have for "Løse tøjler" i reglerne..

 

Eksempler til regler:

Man må ikke afspille Racistisk eller andet forstyrrende musik (Heller ikke seksuelt)

 

Men, der er jo selfølelig også folk som ikke vil have den her Ide ind. Derfor har jeg tænkt mig at man måske kunne lave så at hvis man IKKE gad høre på al den musik, at man så holdte Tab nede, og trykkede på Indstil.. Så kunne man vælge at slå alt musik fra bilhøjtalere fra.

 

Jeg syntes at det kunne være eksremt fedt!

 

Jeg har ikke kunnet finde en Addon hvor som at man kan gøre det muligt, men jeg skal nok lede efter en!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

Men jeg tror folk vil misbruge dem ved at sætte lave pive lyde som gør sindsyg ondt i øret eller virkelig irriterende sange, men så kunne man jo have nogen strenge regler. Jeg har prøvet at spille på en server hvor de havde en dj box og der kom en masse upasende sange fx nazi sange, racistiske sange eller bare upassende. Men den server var også engelsk.

 

 

 

Jeg håber at vi får bilhøjltalere ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Ved ikke helt... Kunne godt forstille mig at der ville komme et helt gang, som kører sammen og spiller hver sin sang, hvor det så bare ender i en form for mic spam, da så mange sange spillet oven i hinanden.

Men ellers synes jeg at det lyder som en fed ide :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Taroux said:

Ved ikke helt... Kunne godt forstille mig at der ville komme et helt gang, som kører sammen og spiller hver sin sang, hvor det så bare ender i en form for mic spam, da så mange sange spillet oven i hinanden.

Men ellers synes jeg at det lyder som en fed ide :) 

Musikken behøver jo ikke at være så høj...

Men som @Botmon også sagde, kan man bare have den mulighed at slå musikken fra i indstillinger.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 7/14/2016 at 13:10, Taroux said:

Tænker stadig væk at det ville være en irriterende støj, lige meget hvor høj lyden er :D

 

Det kan også være at man måske inde ved indstillinger kan selv bestemme hvor højt som man vil høre andres musik? :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.