Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - SebTheKing


SebTheKing

Recommended Posts

In-game navn: SebTheKing TC

Steam id : STEAM_0:1:93098014

Alder: 13 År og 3 Måneder

Irl Navn : Sebastian K

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været admin på en Arma 3 server ( Altis Life )

Hvorfor skal vi vælge dig som mod?: jeg har spillet garrys mod i 400+ timer og har meget erfaring med darkrp, og jeg er tit online hvilket er omkring 5 dage om ugen, jeg har spillet på serveren siden den første gang blev oprettet og kender alle regler ud og ind. jeg vil gerne hjælpe serveren og hjælper så meget jeg kan selv om jeg ikke er admin/mod. vis i vil vide mere kan i kontakte mig på steam 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? I hverdage : Imellem 15:30 og 22:30 Ferier : 24/7 ;)

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi at jeg har været rigtig meget online her for tiden efter jeg havde holdt min pause med at spille er jeg kommet tilbage, ældre og mere moden en før. + Jeg kender alle regler

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Ikke andet end at jeg er god til at holde styr på svære situationer og holde folk under kontrol.

Kender du ULX kommandoerne?: Ja de fleste som !noclip og !goto og ellers bruger jeg !menu i starten for at lære det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.