Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod Ansøgning - Caroline


Shadow

Recommended Posts

       

Ingame navn:

Caroline

 

SteamID

STEAM_0:0:88031096

IRL Navn:

Caroline

 

Alder:

18 År gammel.

.
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Ja har været staff på mange andre servere og community's. Har været staff MatchGaming som var en af de største Garry's mod servere. ( Af de Danske servere på Garry's Mod )
Har også været staff på diverse gaming servere som, Minecaraft, Counter Strike Source, Arma 2, Counter Strike Global Offensive.


Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Fordi jeg vil gøre stavox til et bedre sted for både de staff's der er og for de spillere som der spiller på de 2 servere som er ejet af Stavox.
Tager tingene meget seriøst, kan skælne mellem RP og en admin case. Ved at hvis en spiller snakker grimt og ingen kalder admin men man selv hører det skal man tage fat i personen og spørge hvilket sprog brug det er han bruger, da det jo ikke som sagt i regl 1.2 at man skal bruge sin sunde fornuft, hvilket man ikke gør ved at stå og svine en spiller direkte til.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, har en masse erfaring. Skal bare lige oplæres i det igen. Har selv haft en Garry's Mod og

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
Ja kan skrive og snakke dansk flydende, bruger meget min mic. Jeg kan også snakke Engelsk.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
15:30 - 22:00 cirka i hverdagene.
20:00 - 06:00 cirka i weekenderne.


Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:  
Er ordblind og er 18 år gammel, laver Twitch og Youtube. Sidder for det meste foran computeren og gamer CS:GO, DayZ, Gmod og en masse andre spil. Deltager b.la i Dansk Net Party når det kommer. Er en person som nogle gange i weekenderne går til fester.

 

 

mvh Caroline-shadow

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 - God spiller

 - Hun har meget erfaring fra andre adminstrative staff jobs på andre servere

 - Overholder reglerne og er ekstrem sjov at rp'e med

 - Har gjort en masse ud af sin ansøgning så man kan se hun vil det her

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

-Venlig

-Sød

-Flink

-Overholder Reglerne

-Er meget god til at være seriøs og forklare hvad der sker i en case

-Har gjort en masse ud af sin ansøgning.

-Ser meget som staff's normalt ikke ser.

-Er ærlig over for andre.

-God til RP

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt rep

 

  • Dog har jeg ikke set dig så meget, men spiller dog også mest om aftenen/natten. 
  • Lidt kort ansøgning 
  • Har ikke mødt dig, så kan ikke beslutte mig om jeg skal skrive "flink" eller "venlig" eller lign. 

//Casper

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, CasperDK - Stavox.com said:

Neutralt rep

 

  • Dog har jeg ikke set dig så meget, men spiller dog også mest om aftenen/natten. 
  • Lidt kort ansøgning 
  • Har ikke mødt dig, så kan ikke beslutte mig om jeg skal skrive "flink" eller "venlig" eller lign. 

//Casper

jeg spiller os der om dagen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

 

Præcis. Derfor skriver jeg Neutralt rep, da jeg ikke har mødt dig, da jeg sådan set tit har svært ved at være online om dagen, da jeg arbejder... 

 

spiller os  om natten  

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.