Hop til indhold
Stavox

Hva blir der af ClampClk()


Maloni

Recommended Posts

Så for en del tid siden at folk spurgte ind til om det ville nogensinde blive implementeret men det er aldrig sket, er det fordi det er at Dynn vil undgå automatisering af PD eller er det bare fordi alle har glemt om det?

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Maloni skrev:

Så for en del tid siden at folk spurgte ind til om det ville nogensinde blive implementeret men det er aldrig sket, er det fordi det er at Dynn vil undgå automatisering af PD eller er det bare fordi alle har glemt om det?

Tror Dynn og Developer holdet har så mange ting at det glemmer ting og sager en gang imellem.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Rusty skrev:

Tror Dynn og Developer holdet har så mange ting at det glemmer ting og sager en gang imellem.

Ja men mulighederne for gode pd baser ville endelig genåbne, har ikke set nogen seje dupes/e2er lige siden de indførte wheel clamps hvilket skuffer mig siden politi e2er er sikkert nogen af de bedste

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Maloni skrev:

Ja men mulighederne for gode pd baser ville endelig genåbne, har ikke set nogen seje dupes/e2er lige siden de indførte wheel clamps hvilket skuffer mig siden politi e2er er sikkert nogen af de bedste

Jeg er helt enig, Pd baser ville blive opgraderet og sprøde. Men hvis du smider en PM til en fra developer holdet ville jeg være sikker på det ville stærkt overveje at det skulle komme ind på serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.