Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning Madsiv


MadsIvsen

Recommended Posts

Ingame navn: Madsiv BG


SteamID: STEAM_0:1:55479927


IRL Navn: Mads Iversen


Alder:  14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

 

  • Jeg har prøvet at være mod/admin på mindre GMOD servers, for langt tid síden. Kan desvære ikke huske hvad de hed da det var et mindre spilcommunity.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

   Jeg syntes i skal vælge mig som mod fordi at

 

  • Jeg går meget op i at, ting bliver ordnet ordentlig og bliver færdiggjort på den rigtige måde

 

  • Jeg holder ikke med nogen og vil gerne høre begge versioner af historien før at jeg tager en beslutning/afgørelse. Også selvom det sagtens kunne være mine venner som er skyldige

 

  • Jeg bliver ikke sur eller noget i en admincase eller noget andet da det ikke nytter at blive sur,

 

  • Er rimelig erfaren darkrp spiller. Jeg har spillet 703 timer ca kun darkrp og de fleste er nok på stavox

 

  • Hvis nu der er travlt vil jeg droppe alt RP  med det samme. Så de andre kan få en god oplevelse herinde hos stavox

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

  • Jeg kender lidt til det dog kan jeg stadig lære lidt mere. Men kender de vigtigeste ting

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

 

  • Jeg er dansk statsborger og kan tale flydene dansk, Jeg bruger altid min mikrofon det giver bedre RP oplevelse. Man kan også bedre forklar ting i admin cases når man bruger mikrofon

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

  • 15-21 cirka hver dag. I weekend kan jeg godt være på længere tid men går meget an på om jeg skal noget.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

 

  • Nej, jeg syntes at jeg er kommet godt igennem alle spørgsmål. Og føler at alt er som det skal være
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.