Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request


305

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:46536095

Hvorfor skal du unbannes: 

Hej Stavox staff.

Jeg fik for et par dage siden ban fra Stavox for at propsurfe og lyve i case. Siden jeg blev banned, har jeg tænkt meget over min opførsel, som jeg havde overfor Marcus. Jeg vil derfor gerne sige undskyld til Marcus for min opførsel.

Jeg kan godt forstå, hvis jeg ikke får unban, men jeg håber, at i vil give mig en chance til for at bevise, at jeg har ændret mig. 

Mvh 305

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej 305.

Det er fedt at du gerne vil ind igen, og undskylder for din opførsel.

Men jeg siger til dig og dit gang, gentagende gange at i ikke skal propsurfe under byggerskilt. Så snart jeg er væk, gør du det så igen.

Hvordan kan jeg være sikker på at du lytter til staffs, når du kommer ind igen?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Marcus.

Jeg kan godt forstå din tvivl. Jeg valgte at propsurfe på grund af, jeg var frusteret over den tidligere case, der var lige før, vi begyndte at propsurfe.

Og jeg har som sagt tænkt meget over den opførsel, jeg havde over for dig, som var virkelige dårlig. Jeg håber, jeg kan få muligheden for at vise, at jeg godt kan finde ud af at spille på Stavox.

 

Mvh 305

Link til kommentar
Del på andre sites

På 05/05/2020 den 6:25 PM , 305 skrev:

Jeg kan godt forstå din tvivl. Jeg valgte at propsurfe på grund af, jeg var frusteret over den tidligere case, der var lige før, vi begyndte at propsurfe.

Jeg kan godt forstå at du var frustreret, men du må altså lære ikke at gøre dumme ting, selvom du er frustreret. Jeg syntes heller ikke din frustration, er en god undskyldning for at lyve.

Jeg taler lige med Mikk, og så vender jeg tilbage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.