Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban request


Slamboe

Recommended Posts

Dit in-game navn: Slamboe
Spillerens in-game navn: D Luffy
Dit SteamID: STEAM_0:0:88940487
Spillerens SteamID: STEAM_0:0:142169753
Tidspunkt for hændelse: IDK
Hvilke regler er blevet brudt: RDA og bryder ind i base uden grunnd
Hvad skete der: Min ven bliver arrestet og der efter bryder ind i vores base uden der endlig er en grund til det fordi det han gjorde var endlig ikke noget sammen henningen med basen og arrest det var fordi de bruger chatten til at se at han carjackede en bil
Beviser: https://medal.tv/clips/23178281/d1337UCWuarY
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har nu snakket med D Luffy. Jeg ser ikke noget galt i, at han arresterer ham. Flynn følger ikke politiets anvisninger, og derfor må han gerne blive arresteret. 

 

Jeg kan se at D luffy ikke rykker ind i basen, men blot arresterer ham - så han har ikke lavet en fejl her. Med det sagt, så rykker de andre betjente ind i basen, hvilket du ikke har beskrevet i din ban-request. Så hvis det er det du vil klage over, så har du fat i den forkerte person.

 

Jeg tænker vi lukker den her, såfremt du ikke har noget at tilføje @Slamboe?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.