Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - Batmayn


Batmayn

Recommended Posts

Ingame navn: 

Batmayn


SteamID: 

STEAM_0:0:94724562


IRL Navn: 

Jeg hedder Peter. Mine venner og familie kalder mig for Pede eller "fede Pede" :)


Alder: 

Jeg er 16 år gammel. Fødselsdag i starten af November.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har over 5 års erfaring med administrative jobs på diverse spilcommunities, som strækker sig over flere forskellige spil som f.eks. CS:S og CS:GO. Jeg har f.eks været admin/headadmin på følgende fire communities:

  1. Team Turbo
  2. HydroGaming
  3. Team Plague
  4. TheGhostTeam

 

Jeg har dog aldrig før prøvet at være staff på en server i Garry's Mod. Jeg synes dog, at nu er tiden kommet til at søge mod nye veje, og derfor forhåbentlig prøve at være moderator på et spil community som udspiller sig på Garry's Mod. Specielt synes jeg at Stavox.com er en fantastisk mulighed for mig, at udfolde mig selv på - samtidig med at jeg kan udfordre mig selv.
Jeg har en god erfaring inden for serveradministration, og har også selv været ejer/medejer på f.eks HydroGaming og TheGhostTeam - solgte dog "HG" videre, da jeg ikke var interesseret i ba_jail længere, som var det vi fokuserede på.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Grunden til at I skal vælge mig, er at jeg har den store erfaring med tidligere spil communities. I min tid som administrator på f.eks. Team Turbo, lærte jeg at håndtere forskellige situationer ordentlig og med en god tone samt orden. Jeg lærte i en tidlig alder at styre pressede situationer, hvor der var flere forskellige udsagn til en admin case. 

Jeg håndtere alle spillere med ligehånd, uanset om det er mine venner eller ej. Jeg har en vis respekt til alle, også selvom der vil forekomme respektløse situationer. Derudover ser jeg mig selv på lige fod med alle andre spillere, og respektere altid andre.

Med min store erfaring, synes jeg at jeg hvertfald på det punkt er god nok til at være staff på Stavox. Jeg kender mange spillere på Stavox, og det er en fordel, når man er moderator etc.

 

Jeg prøver så vidt muligt, at få parterne til at give hver deres side af sagen, før jeg træffer en beslutning. Jeg prøver altid at få flest mulige detaljer ud af parterne - med undtagelser ved overtrædelser af store faktorer. Her vil jeg så vidt muligt træffe en hurtig beslutning.

 

I bund og grund skal I vælge mig, fordi jeg er mig: jeg spiller ikke en facade om at jeg er god til nogle ting, som f.eks. E2, for det er jeg utrolig elendig til haha. I skal vælge mig fordi at jeg er god til at udtrykke mig selv, sprogligt og skriftligt.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Mit kendskab til ULX i Garry's Mod er langt fra kæmpe stort. Dog kender jeg de mest basale commands; jeg er samtidig meget lærenem, så dette ville ikke blive et problem, hvis I valgte mig.

Min største erfaring med ULX stammer tilbage fra CS:S-tiden. Men regner ikke med, at der er den største forskel på diverse commands.

Der er jo selvfølgelig jeres custom commands, som jeg ikke har kendskab til.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Jeg snakker og skriver flydende dansk. Ingen problemer. Jeg snakker derudover engelsk, tysk, norsk, svensk og en lille bitte mikro smule spansk.

Når jeg spiller Garry's Mod - og andre spil - foretrækker jeg at bruge min mikrofon, da jeg mener og føler at man på den måde får mest ud af oplevelsen af at spille virtuelle spil, som for mig f.eks. kan være at møde nye mennesker i alle aldersgrupper. Derfor bruger jeg min mikrofon 99 % af tiden - der er jo undtagelser (sygdom, dovenskab etc.)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Lige for tiden har jeg som tusindvis af andre sommerferie. I denne periode vil jeg være en del aktiv, da jeg er blevet skadet i knæet, og derfor ikke må dyrke nogen former for motion lige foreløbig. Efter sommerferien starter jeg i 2.G: her vil der blive lidt mindre tid til at spille og være aktiv, men regner stadig med at være aktiv mellem 1 til 5 timer dagligt, afhængigt af lektier, træning osv.

I mine weekender er jeg tit sammen med venner og familier, så her vil det svinge meget med min aktivitet. Dog er 2-3 timer dagligt et meget realistisk bud, på hvor jeg kan være online på jeres servere.

Jeg elsker at spille - især på "realistiske" måder som f.eks. DarkRP. Derfor vælger jeg også at ofre meget tid på dette, både fordi jeg har håbet om at få andre folk til at kunne lide det, lige så meget som mig, men også for at give dem en utrolig god oplevelse når de spiller.

 

Mine arbejdstider ligger på alle ugens dage fra 15:30 til 19:15. Jeg har typisk 3 eller 4 vagter om ugen.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Mit mål med at spille DarkRP, er at gøre flest mulige spillere glade, så de får en god oplevelse af at være på Stavox' servere.

Jeg elsker at gøre andre glade, samtidig med at jeg lær' dem noget. Jeg er frivillig i 2 organisationer, hvor jeg træner og hjælper unge i henholdsvis fodbold og håndbold.

Jeg har spillet på Stavox' servere i over 450 timer fordelt på 4 accounts, hvor jeg senere hen har solgt 3 af dem. Jeg nyder altid at spille på jeres servere.

 

Jeg er altid glad og imødekommende. God til at lære fra mig, dog dårlig til at forklare :))

 

PS: Håber ikke at min manglende erfaring som administrator i Garry's Mod, er grunden til et evt. nej :)

 

Mojn

Peter aka.

Batmayn

 

Quote

It's not who I am underneath, but what I do that defines me.

- Bruce Wayne

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.