Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fart Tjekker


nicklasn

Recommended Posts

Hey ..

 

Kunne man ikke på en eller anden måde få lavet så når man sad i sin politi bil så kunne man se farten på de biler der passerede en.. man har jo et fart kamerea i bilerne normalt :)

 

Peace out Nicklas

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kunne være en mulighed at gøre sådan at polti kunne se farten over de biler som passere, over deres bil. Det ville jo være tydeligt for alle parter at se hvis den køre for hurtigt. Dog er det @DyNATO som står for det, så det er hans valg hvad er præcist sker.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...

Jeg bringer lige det jer opslag tilbage.

 

Jeg er så træt af at man hele tiden skal ud af bilen for at måle den modkørendes fart. For hvis du ikke har den målt hans/hendes fart kan du intet gøre også selvom du ved han kørte forhurtigt.

Det kunne være så dejligt at kunne sidde i en bil og måle dem der kørte foran eller forbi dig ;)

 

+1

Link til kommentar
Del på andre sites

Kunne man måske lave sådan at man skal trykke på en knap når man har taget farten så den låser fast, så kan den der kørte for hurtigt se hvor hurtigt han kørte ( ligesom IRL der siger de kan du ikke lige komme ind i bilen også kan du se hvad du kørte)

Det jeg mener med det er at folk bare siger "Jeg har ikke kørt hurtigt" :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 15/10/2016 at 16:52, Kevin said:

Mener du fart pilot? Altså hvis du trykker B ingame, så holder den farten, den fart du altså er på, det kører den i hele tiden :D

nej mener fx at man sidder i politibilen og en kommer hurtigt forbi med 102 km/h også fik man en fart måling også kan man tryk på en knap så bliver den ved med at stå på 102 fordi det var det man målte ham til og kan køreren af den bil der kørte 102 kan se at han kørte forhurtigt 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
On 17/10/2016 at 14:42, TheCampingSS #køter said:

nej mener fx at man sidder i politibilen og en kommer hurtigt forbi med 102 km/h også fik man en fart måling også kan man tryk på en knap så bliver den ved med at stå på 102 fordi det var det man målte ham til og kan køreren af den bil der kørte 102 kan se at han kørte forhurtigt 

Altså det er en god ide, men det vil være nemmere hvis man nu valgte at måle, så den højest målte fart blive gemt som fx at man måler at han kører 80, så accelerere til 100 så ville den måle det hele tiden uden man skulle trykke på en knap og når du så ikke kan måle mere, kan du se hvad han har kørt hurtigst på den strækning du har målt

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.