Hop til indhold
Stavox

[Solved] Wimblim abuser hans admin!


Recommended Posts

Maltrix Berlinsky Onkel Blomme

Wimblim

Maltrix Berlinsky Onkel Blomme: STEAM_0:0:51975653

Wimblim: STEAM_0:1:56144700

 

Wimblim og jeg er inde på Rockford. Vi er nogle andre gutter, som hopper steder rundt hvor man kan komme uden props, eller stå på hinadnen, i spawn. Wimblim får Aske02 til at spawne usynlige props i spawn, så man ikke kan komme ind nogle steder. De propblocker døre. Det ender med at Wimblim kicker mig med teksten, "Tag dig sammen". Jeg prøver at få af vide hvad jeg har gjort, og vil snakke med ham. Han bliver ved med at ignorerer at han havde kicket mig, og spiller egentligt bare videre. Han bliver ved med at arrestere mig selvom jeg intet har gjort. Dette brugte han så hans admin på, ved at kicke mig. For ikke at nævne at han var 2 klick væk for at banne mig, på grund af Garry's Mod buggede min karakter til at lægge ned, uden egentligt at tøve. Forklaring fik jeg ikke meget tid til. 

 

Bevis:

Både ItsSokke og Maxx0758

a random person og David Nielsen

https://drive.google.com/file/d/1hackn0uk3AWA7TAk5w088WkgZGQkRqH7/view?usp=sharing

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Maltrix!

 

Det hele starter med at jeg ser nogle gutter stå oppe på det lille sted, under altanen i spawn, på Rockford.

Jeg synes at det er et dumt sted at stå, da det ikke er ret nødvendigt at være der oppe, og at hvis i falder ned på de andre borgere, kommer de nok til skade.

Jeg vælger så at bede Aske om at sætte nogle blokade op, og lægger faktisk kun mærke til at han sætter nogle "politi-blokader" op, som han fik fjernet. (Det skal bare lige siges at jeg på INTET tidspunkt har sagt til Aske, at han skulle blokere det med props)

1 time siden, Maltrix︻デ┳═ー skrev:

De propblocker døre.

Det vil jeg ikke mene skal beskrives "de", da jeg heller ikke havde noget med det at gøre.

1 time siden, Maltrix︻デ┳═ー skrev:

Det ender med at Wimblim kicker mig med teksten, "Tag dig sammen".

Som Aske fint har skrevet/bevist, så var der en god grund til det, og bare rolig, der er skam mere...

 

Jeg ignorere dig mest bare pga. du er meget flabet, og faktisk bare prøver at teste mig af.

 

Jeg arrester dig ikke uden grund. Du bliver ved med at snakke grimt, og vil ikke lade vær. (Arrestede dig kun 2 gange)

 

Kickede dig kun 1 gang, og det er med grunden som også er vist over dette.

 

Jeg ville ikke have bannet dig for den "bug" der var sket, hvilket jeg slet ikke ved hvorfor du nævner..

Jeg prøvede bare på at få den fjernet, hvilket lykkedes.

 

VH Wimblim

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.