Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning.


HiMiHej

Recommended Posts

Ingame navn: HiMiHej

SteamID: STEAM_0:1:27663044

IRL Navn: Morten

Alder: 19


Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:Har lidt erfaring som admin/moderator og da jeg bor selv, og ikke altid har et arbejde jeg skal på så har jeg/bruger jeg meget tid på serveren. ved lidt hvordan det forgår, har ikke rigtigt selv været i case, mest som vidne. men har hørt/set en masse (især Nurzhan's cases) hvilket er ved at være mange. snakker godt med folk inde på serveren og har ikke fået nogle klarer fra dem.


Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja, 19 år med dansk.

 

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Er god til at snakke med folk og høre begge partners sider, er fair og synes ikke selv jeg er for hård. og bruger gerne lidt ekstra tid for at sikre deres spil end mit ejet. som mod er vi der jo for deres skyld ;)

 

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: ja.

 

Giv nogle detaljer angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: har selv ejet 2 servere og været medejer af 4-5 stykker. og har haft Admin på en del servere.

 

Eventuelt lidt info omkring dig selv: Hedder Morten, er de 19 snart 20, bor selv i lejlighed og arbejder som vikar, så det er ikke alle dage jeg arbejder. Mere i vil vide så spørger i bare ;)

 

Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

.........................................................................................

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?:

 

Vil tage ham med op på et tag og snakke med ham og høre om hvorfor han gør det, og så vurdere hans straf. er han ny på serveren så vil han få perm ban. men er det en kendt og aktiv spiller vil det nok være 1-2 uger ca.

................................................................................................

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?:

 

Vil først give mig en warning og fortælle ham at han skal vente 5 sec efter han har åbnet hans fading doors, og hvis han bliver ved så vil jeg jail ham i 180 sec mit i hans base. og så lade dem raid færdig.

.............................................................................................................

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?:

 

Vil tage dem begge to med op på et tag og høre, hvorfor, og hvem der startede det. og prøve på at få dem til at stoppe. og lade hinanden være. hvis ikke vil jeg  derefter jail dem i 180 sec og hvis ikke det hjælper på dem, så give dem 30 min ban.

.............................................................................................................

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?:

 

perm ban da ddos ikke er noget at true med og skal gøres noget ved hurtigt.

............................................................................................................

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:

 

vil bede ham om at skifte navnet, da det kan provokere nogle spillere, og hvis ikke vil jeg give ham 30 min ban.

................................................................................................................

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?

 

vil forklare ham at der skal gå 5 min mellem hver (advert)/ raid. og hvis han så bliver ved vil jeg banne ham 1-2 timer.

...................................................................................................................

 

Under alle hændelser hvor folk mister noget hvor modsatte partner havde gjort noget han ikke måtte, vil de self få deres ting tilbage.

Alle perm ban eller ban i længere tid vil blive sagt til John, Jimboe  eller Pwedmy, så de ved hvem og hvorfor.

 

Og tak for jeres tid til at læse den igennem :) Ses på serveren :-*

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.