Hop til indhold
Stavox

[Solved] GreenBerg


Maxii

Recommended Posts

Dit ingame navn:Maxi
Staff ingame navn:GreenBerj
Dit SteamID:STEAM_0:0:41252567
Staff SteamID:STEAM_0:0:57216455
Forklar situationen:Blev bannet 2 dage for at sige "Retard" Mener at man ikke burde blive bannet i 2 dage for at sige retard, har set mange gange mennesker skrive "Fuck Politiet", de fik ikke engang jail. Men han lyver også
Bevis:

lyver.PNG

Link til kommentar
Del på andre sites

Du er banned for: Skriver grimt i pm - NLR - RDM - Brud på byggeregler

Der stod også tydligt da du blev banned, og det står også tydeligt når du joiner serveren "Skriver grimt i pm - NLR - RDM - Brud på byggeregler".

Hvorfor siger du nu, at du er blevet banned 2 dage fordi du sagde "Retard"? Har vi ikke også taget denne diskussion i en unban request om jeg må spørge?

 

Hvorfor lyver Greenberg?

 

Mvh
Tobi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Maxii, kan du måske uddybe det med at jeg lyver?
Derudover er det vel en fair straf når du direkte vælger at bryde regl 1.21, vi går dagligt og siger til folk de ikke skal skrive "fuck politiet", men når du vælger at gå i pm i troen om at vi ikke ser det, så syntes jeg det er helt fair! Du fik også ban ud fra det rdm og nlr som Tobi har fortalt dig om op til flere gange.
Udover det har vi lige taget den i unban requesten så kan ikke se hvorfor du vil fortsætte den her.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, Tobi said:

Hvorfor lyver Greenberg?

 Fordi han siger noget der ikke er sket, fordi du har aldrig svaret mig i hvornår jeg rdm'ed.

I de 3 dage jeg har spillet severen har jeg aldrig hørt en admin sige at man ikke skal skrive "Fuck politiet"

Jeg skrev det i pm fordi så ville andre der RP'ede ikke blive forvirret over det. Da jeg skrev det tænke jeg ikke rigtigt over om admins ville kunne se det, fordi man skulle bare tage et screenshot. Hvis jeg nu ville ikke have jer til at finde ud af det ville jeg nok have sagt at han løg, og sagt at det var E2.

Greenberg lukkede også mit unban request før Tobi havde nået at svarer mig. 

Da jeg blev bannet added jeg Greenberg og i de Sms vi havde over steam nåede vi frem til at jeg blev 2 dage bannet for at sige retard og en dag ban for at sige nlr.

Jeg blev bannet for nåede jeg ikke havde gjort med  RDM - Brud på byggeregle, Vil gerne have beviser på det tidspunkt jeg RDMEDE, og Greenberg denne gang lad vær med at sig at han at han har svaret mig.

Du vidste godt han ikke havde svaret mig fordi det kunne du se og sagde at han havde, så hvis det ikke er at lyve, hvordan lyver man så?

 

Som i kan se på dette link : http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=lyve

Betyder lyve -  med vilje sige noget der ikke er i overensstemmelse med sandheden

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.