Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning


alii

Recommended Posts

Ingame navn: Aliii
SteamID STEAM_0:1:107213987
IRL fornavn: Sigurd Olsen
Alder:14 men fylder 15 her om en måned 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg har spillet på serveren siden jeg gik i 3 klasse, og har kunne alle regler. Men har aldrig ville lave en ansøgning fordi jegg ik var moden nok, men det er jeg nu.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg er aktiv alle dage, bortset om tirsdag og torsdag aften, fordi jeg er til håndbold. Og har oplevet nogle dage om efter middagen skulle jeg skrive til en admin, fordi der næsten var fuld server men ingen staff.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: vil altid tage de cases der er, fordi jeg vil gerne gøre et godt indtryk på serveren. Og så vil jeg gerne gøre så alle, har en god oplevelse.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej det har jeg ikke, Men tror nemt jeg kan lærer det. 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg syntes jeg er god skriftligt og munligt fordi jeg elsker at bruge min tekst og mund. Jeg elsker at snakke bare ik mic spamme, så vil selv sige jeg bruger min mic meget.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Mandag - 16-21:30

tirsdag 15:30-19

onsdag 16-21:30

torsdag 14 - 19

fredag 14 - 00:00 nogle gange er jeg hjemme ved 15:00.

weekenden 10:00 til langt ud på aften.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er på alle dage Bortset fra tirsdag og torsdag fra 19-21 ellers er jeg på, når jeg kommer hjem fra skole eller hvis der er en fridag. Er nu ikke på hvis jeg skal til fødselsag eller noget familie tam tam. 

 

- venlig hilsen

-- Sigurd Olsen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.