Hop til indhold
Stavox

[Solved] holder med en. klage til Instant


[EB]AirBorn

Recommended Posts

Dit ingame navn: [EB]AirBorn
Staff ingame navn:InstanT
Dit SteamID:STEAM_0:1:46523548
Staff SteamID:STEAM_0:85552595
Forklar situationen:hej. InstanT holder med en person og giver mig stor straf. vi står ved min base og politiet er kommet da broen bliver fjernet så prop climper Maxx og CasperDK Unknown efter vi bliver lige surer så kommer en admin ind InstanT, han siger at basen er ulovelig så siger jeg jeg nok skal lave den om. så begynder vi og snarke om noget der skete tidligere han siger jeg får straf, så siger jeg hvad med dem som Propclimped han siger snakker med dem efter.
som han ikke gjore jeg fik ban en uge... de fik ingen straf det er ikke fair. slet ikke når jeg lige har donated 700kr til servern!
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg fik 300 Sekunders jail

58 minutes ago, Grey Duck said:

Må jeg så spørger hvad den straf er, for hvad jeg kan se er han stadig inde på serveren (03:07. 06-07-2016)

Man får normalt heller ikke ban for at propclimp...

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej AirBorn. Jeg vil starte med at sige at jeg ikke holdte med nogen men at det var lidt svært at hjælpe dig da du stod og svinede mig og Casper til midt i cases du var meget flabet overfor både Casper, Maxx og jeg. Du var ikke særlig samarbejdsvillig hvilket gjorde det lidt svært for mig, det kan godt være at du følte at jeg holdte med dem fordi jeg snakkede lidt hårdt til mig men du hørte jo ikke efter.

Og det er dit eget problem at du har brugt penge på serveren det er ikke noget det vil hjælpe dig. 

Pas lidt bedre på en anden gang :D.

 

Mvh. InstanT

 

Video som jeg tog min beslutning ud fra:

 

 

 

Just now, [EB]AirBorn said:

300 jail!!!!!!!!!!

det enest er jeg gjorer var at CDM EN!!!!!!! OG tale lige grimt (er lidt svært at ungå når i pisser mig af og har ADHD!)

 

Ved ikke helt hvad du mener med at pisse dig af.

Link til kommentar
Del på andre sites

du står og siger at de ikke får straf og jeg får det er en af de ting der gjorer at jeg var meget sur og ikke samarbejdsvillig mod dig! 

2 minutes ago, InstanT said:

Hej AirBorn. Jeg vil starte med at sige at jeg ikke holdte med nogen men at det var lidt svært at hjælpe dig da du stod og svinede mig og Casper til midt i cases du var meget flabet overfor både Casper, Maxx og jeg. Du var ikke særlig samarbejdsvillig hvilket gjorde det lidt svært for mig, det kan godt være at du følte at jeg holdte med dem fordi jeg snakkede lidt hårdt til mig men du hørte jo ikke efter.

Og det er dit eget problem at du har brugt penge på serveren det er ikke noget det vil hjælpe dig. 

Pas lidt bedre på en anden gang :D.

 

Mvh. InstanT

 

Video som jeg tog min beslutning ud fra:

 

 

 

Ved ikke helt hvad du mener med at pisse dig af.

der er det der prop climp som man ikke må

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, [EB]AirBorn said:

300 jail!!!!!!!!!!

det enest er jeg gjorer var at CDM EN!!!!!!! OG tale lige grimt (er lidt svært at ungå når i pisser mig af og har ADHD!)

 

Hvad er det vi gør for at pisse dig af? 

Du kan dog lige selv se videoen af hvad der sker + mit propclimp. 

Da jeg ikke kunne snakke ordenligt med dig, da du ikke gad at snakke pænt til mig, valgte jeg at kontakte Instant. 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, CasperDK - Stavox.com said:

Hvad er det vi gør for at pisse dig af? 

Du kan dog lige selv se videoen af hvad der sker + mit propclimp. 

Da jeg ikke kunne snakke ordenligt med dig, da du ikke gad at snakke pænt til mig, valgte jeg at kontakte Instant. 

 

 

 

i starten vidste jeg ikke det var en ulovelig base men det at du propclimper ind i min base der gik du over grænsen

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, [EB]AirBorn said:

i starten vidste jeg ikke det var en ulovelig base men det at du propclimper ind i min base der gik du over grænsen

Skal lige siges at din ven som også har lavet en staff klage har skrevet at han bare propclimpede op så han kunne bryde jeres fading door. Hvorimod du skriver han propclimpede ind i basen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom Instant har gjort som han skal, vælger jeg nu at lukke denne klage. Ser intet uretfærdigt i dette ban, og kunne selv have fundet på det samme. Eftersom CasperDK også har fået jail for det han har gjort, ser jeg ingen grund til at du klager over det.

 

Hvis nogen parter har mere at sige, kan i PM mig her på forum

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.