Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Mod Ansøgning.


TheHotOne

Recommended Posts

In-game navn: TheHotOne

 

SteamID: STEAM_0:0:59851426

 

IRL Navn: Kasper 

 

Alder: 17

 

Hvorfor skal vi vælge dig som mod?: Jeg har spillet på server over 6 uger nu og jeg bruger næsten hele min dag på server, jeg har +361 timer i Gmod hvor over 250 af dem har været på en RP server. Jeg kan alle reglerne også job reglerne. Jeg har snakket meget med Mathias, Dave og CasperDK og har hørt mange af deres admin/mod Cases så jeg kender også lidt til hvad man skal gøre i de forskelige situationer. Jeg har været moderator for en Arma 3 RP twich streamer, som havde omkring 300 vieves om dagen. Jeg respektere andre. Jeg er også god til at klare pressede situationer. Jeg er også god til team work siden af de fleste af mine tidlige spil har handlet om team work. Jeg er også ret gode venne med de fleste staf's så jeg tror at jeg vil passe helt fint ind hos jer. Jeg vil gerne give folk en chance, men vis det er et stort brud på reglerne så tager jeg det meget seriøst. Jeg har også hjulpet en del nye på severen, og vis folk kommer til mig og spørg om hjælp så hjælper jeg dem. Og på min tideliger ansøgning havde jeg +12 reps og -0 reps.

 

Kender du ULX kommandoerne?: ja

 

Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg har et arbejder om fredagen som ca. tager 2 timer. Jeg kommer fra Jylland. Er 17 år gammel. Jeg er altid flink, venlig, har respekt for andre og hjælper hvor jeg kan. Jeg bruger det meste af min tid på at spille computer.

 

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja, har talt dansk hele mit liv.

 

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Fordi jeg har respekt overfor andre, jeg er fair, arbejder godt sammen med andre, laver mine ting og hjælper andre.

 

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: ja, jeg var en Modarater for en twich streamer som havde 300->500 views dagligt.

 

Giv nogle detaljer angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Jeg var en af hans mest trustede moderator og jeg var en mod for ham i over 1,5 år selvom han holde en lang pause kom jeg tilbage til ham.

 

 

Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?:

 

Straff: Perm ban eller 1-3 ugers ban, da ham mass RDM og self supplier.

 

Grund: Først vil jeg tage ham op på et tag og spørge ham hvorfor han bryder 2 regler. Self-supplier (2.5) og mass RDM (1.3). Derefter vil jeg vælge hans straff, og vis jeg har set ham før og han gider at snakke så vil jeg nok give ham 1-3 ugers ban, men vis han bare kommer ind for at irritere folk og vis jeg aldrig har set ham før og han ikke gider at tale til mig. Så vil jeg give ham perm ban.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?:

 

Straff: Først vil jeg give ham en warning og vis han forsætter så vil jeg jail ham i 100-200 sekunder så han kan læse reglerne.

 

Grund: Først vil jeg give ham er warning da han bryder fading door regler (3.4) hvor en fadding door skal være åben i 5 sekunder, og vis han så fortsætter så vil jeg jaile ham i 100-200. De folk der døde under raidet, vil jeg tp dem tilbage til raidet og jeg vil give dem deres våben tilbage.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?:

 

Straff: Jail i 100-200 sekunder og sige at de skal læse reglerne, med mindre at de går vær deres vej. Vis de forsætter så vil jeg banne dem begge i 1 time for at tale grimt og adlyder ikke admins.

 

Grund: Først vil jeg starte med at spørge dem om hvem der startede svineriet, men vis ingen svare så vil jeg bede dem om at gå vær sin vej og glemme det her, men vis de forsætter så vil jeg tage dem begge to forskelige stede hen og jaile dem begge i 100-200 sekunder, og vis de forsætter så ender det med et ban på en time.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?:

 

Straff: Perm ban.

 

Grund: Da han brude regel (1.1) og Ddos trusler bliver taget meget seriøst, men først vil jeg kan snakke med John, Jimboe  eller Pwedmy da de er det højeste Rank, men vis ingen svare inden for 30 sekunder så vil jeg selv perm banne ham, og snakke med dem sener.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:

 

Straff: Kick, derefter jail og vis han forsætter så ban i en halv time. for ikke at adlyde en admin(disrespect)

 

Grund: Først vil jeg bede ham om at skifte job da han ikke følger regel (1.2) Da han ikke tager det seriøst, og da nogle folk finder det meget provokerende, vis han ikke skifter så vil jeg kicke ham, og vis han forsætter så vil jeg banne ham i 2 timer for ikke at gøre hvad admins siger.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?

 

Straff: Jail i 120 sekunder og vis han forsætter så vil jeg banne ham i 2 timer.

 

Grund: da han bryder regel (1.7) som siger at man kun må bruge /advert hvert 5 minut vil jeg give ham en advarsel og et jail i 120 sekunder så han kan læse reglerne, og give de folk som det gik ude over deres ting tilbage, eller nogle penge.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.