Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage på Toby


Zeymer

Recommended Posts

Dit ingame navn: Zeymer

Staff ingame navn: Toby

Dit SteamID: STEAM_0:0:51034950

Staff SteamID: STEAM_0:1:94833046

Forklar situationen: mig og min ven Yan havde stillet en base op som adminen Toby dømte til at være ulovlig, den overtrådte tilsyneladende regl 3.17 siden hele indgangen til basen åbenbart skal være synligt markeret med farve eller materiale. det havde vi ikke gjort siden reglen ikke er synderligt beskrivende, men vi gik med til det og fjernede basen efter admin besøget og vi har ingen intention om at bruge den igen, problemet opstår i det at hverken mig eller Yan nogensinde har oplevet at det er en eksisterende regl på serveren som bliver opretholdt. jeg bad derfor Toby om at holde alle baser inden for denne regl ved at tjekke rundt siden det ikke er udbredt viden, hvilket han gik med til. men, efter dette har vi ventet i en mindre periode hvor han ikke har vist nogen intention om at holde sit løfte, han er tvært imod begyndt på et bygge projekt. da Yan prøvede at spørge ind til det blev jeg afvist af både ham og en anden admin. Det tager jeg som eksklusion af mig og Yan siden han kun ville tage notits af dette i vores sag, det føles virkelig unfair at det kun er os han siger det til og at han ikke holder sit løfte med at tjekke andre baser på serveren. (kilder er optaget fra Yans perspektiv)

Bevis: (Filerne var for store til at vedhæfte)

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Du bruger et sort materiale over alt, som gør at det er umuligt at finde rundt i basen, det vil sige at din raid indgang ikke er tydelig markeret, når alt bare er sort. Det er fint, at dine smartdoors har et andet material, men det hjælper ikke på resten af selve indgangen. (3.17)

 

Det hul i kan skyde igennem, giver jer jo en klar fordel, da raideren skal skyde imens man er i bevægelsen til crouch, hvor i kan skyde bare ved at stå op. (One-way - 3.1)

Link til kommentar
Del på andre sites

@ZeNoxXi Jeg tror du har misforstået pointen ved opslaget. Vi forstår godt hvad der gør basen ulovlig og det er ikke det vi prøver at fokusere på, og vi har som sagt heller ingen intention om at bruge den igen. Vores pointe er at Toby bragte reglen op med at indgangen skal være markeret og derefter ikke holder sit løfte med at tjekke andres baser som heller ikke lever op til reglerne hvilket for det til at føle meget unfair for os, og da vi så prøver at komme i kontakt med ham om emnet bliver vi afvist af både ham og en anden admin ligesom man kan se i videoerne. Prøv at læs opslaget en gang til 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutter siden, ᴛᴏʙʏ skrev:

Som jeg sagde til jer, jeg havde snakket med ZeNoxXi, og han sagde til mig. Måden jeres raidindgang var lavet var ulovlig, så bedte jer om at lave om på det.

Forstår du intet af den besked der står lige oven over lol

@ᴛᴏʙʏ Jeg er skam helt med på at basen er ulovlig

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke haft tid til at tjekke alle baser på severen, da jeg ogs andre ting at tage mig til. Den eneste grund til at tjekke op på jeres base, fordi jeg fik en klage over at jeres base skulle være ulovlig. Jeg kigger så på den, efter jeg kunne var den ikke ulovlig, men jeg spørg så ZeNoxXi, fordi jeg ikke helt har styr på byggeregler omkring raidindgange. ZeNoxXi siger så til at mig hele jeres raidindgang skal være synligt mærket enten en anden farve eller material. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg sagde ikke helt har forstår på de forskellige byggeregler. Sagde ogs at jeg vil prøve at se om kunne se på alle baser, for at tjekke deres raidindgang. Men der er altså noget vigtigere i verden, end at skulle tjekke alle folks baser, forstår ikke rigtig hvorfor du skal lave en staffklage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, jeg har lavet staff klagen fordi jeg føler at du ikke burde være admin. De ting du siger giver ingen mening og du kan ikke se begge sider af sagen, du prøver bare at redde din egen røv. Du skal altid have en anden til at tjekke ting for dig, og du kan ikke reglerne. Har jeg også set dig flere gange have en mega dårlig tone i chatten, men det er ikke det klagen har fokus på. Synes sgu det er et mirakel at du stadig har dit admin.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

Toby behøver ikke at tjekke andre baser, fordi at i bliver bedt om at fjerne / lave jeres base om. Hvis i mener, at der er en base der ikke følger bygge-reglerne, så kald staff når i opdager den. 

Som staff kan man godt have brug for at spørge andre staffs om hjælp, og det er også helt fint. Det kan godt være at man selv har en mening, men ofte kan det være rart lige at få en andens perspektiv på sagen, så man er sikker.

 

Lige omkring byggeregler, kan det være meget forvirrende at skulle vurdere som staff, da der er så mange ting man skal holde styr på. Nu er Toby ikke andet end moderator, så giv ham dog lige en chance.

Toby har altså ikke gjort noget forkert her.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.