Hop til indhold
Stavox

Video på Rockford


Tobi

Recommended Posts

Hey,

 

Jeg valgte lige at lave en kort video fra Stavox server 2, Rockford. Videoen blev optaget mellem kl 23- 03 om natten igår den 2/7-2016.

Er overrasket over de frivilliges samarbejde, og det var også et shock at så mange ville give videoen et forsøg.

 

Tak til frivillige som ville bruge et par timer i nat på denne video.

Skulle der være en form for interesse til disse ting i fremtiden, så kan vi godt finde ud af endnu et projekt.

 

Vær opmærksom på, hvis du sidder med meget høj lyd i dit headset. Så skru en anelse ned.

 

Mvh

Tobi

 

Resultat:

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Til @Tobi

 

Ved ikke lige hvorfor. Men synes der mangler noget knive-fight nede i jail. Det gør altid en film meget bedre. Og så er de ikke de bedste skuespiller, som du har fundet. Næste gang du skal lave en film. Skal du helt sikker bruge en bedre skuespiller. Heldig for dig er jeg en af de bedste i klassen. Bare så du ved det....... 

 

Næsten film skal helt sikker være ''Rocky''

Hvor jeg spiller helt klart Rocky. Hvor jeg så tæver @Leonardo, som er den slemme fyr i filmen. 

Det vil du helt sikker vinde en oscar på!

 

Good day to you!

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutes ago, EDDY said:

Til @Tobi

 

Ved ikke lige hvorfor. Men synes der mangler noget knive-fight nede i jail. Det gør altid en film meget bedre. Og så er de ikke de bedste skuespiller, som du har fundet. Næste gang du skal lave en film. Skal du helt sikker bruge en bedre skuespiller. Heldig for dig er jeg en af de bedste i klassen. Bare så du ved det....... 

 

Næsten film skal helt sikker være ''Rocky''

Hvor jeg spiller helt klart Rocky. Hvor jeg så tæver @Leonardo, som er den slemme fyr i filmen. 

Det vil du helt sikker vinde en oscar på!

 

Good day to you!

Jeg kommer EFTER DIG !!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.