Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage over en admin


Recommended Posts

Quote

 

Dit ingame navn:ANDREAS BB	
Staff ingame navn:Tobi 	
Dit SteamID:STEAM_0:0:90283045
Staff SteamID:STEAM_0:1:41798127

Forklar situationen: jeg står i den situation hvor jeg skal bruge en admin og håber at få den hjælp jeg skal bruge, fordi at der er 3 personer som der kommer over til mig, hvor at den ene af dem gunpointer mig og siger "du er gunpointet" hvor jeg så siger flot hvad vil du bruge det til. han siger så at han ville mug mig 5k, men han havde glemt at bind det eller kopiere det. så køre jeg så væk ind til byen igen for at kalde på en admin, hvor jeg så ikke er så heldig, for jeg for en admin som ikke rigtig virker til at gide mig, jeg ved ikke om det er fordi at han ikke kan lide mig eller hvad det er. det første han siget til mig "vi har rimelig travlt så du kan bare gå over og tage din ud ved garagen" og det sjove er så at det jeg gerne ville sige har ikke noget med min bil og gøre, det har noget at gøre med de 3 drenge som jeg har beskrevet tideligere. jeg synes personligt ikke at en admin skal være sådan, og han kunne da give mig en chance for at forklare hvad der er sket og hvorfor jeg har kaldt på ham. venlig hilsen Andreas :)

Bevis: har ikke rigtig noget

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Andreas,

 

Først og fremmest hvad er dit problem i det jeg skriver til dig?

Hvordan har det jeg siger og som du skriver længere oppe, ikke noget med din bil afgøre? Det er jo lige præcis din bil der er i fokus.

Du skriver en case hvor der står følgende:

UGAniLe.png

 

Du brokker dig nu over at jeg ikke tager cases ordenligt? Du siger direkte i hovedet på mig ingame "Det der er alt alt for lavt".

Du spilder min tid. Vi sidder 2 staffs på serveren i øjeblikket og knokler nok iforvejen.

Som du selv skriver i casen, så leder du efter din bil. Du står lige foran bank of america inde på Evocity.

Inden du sender en case, hvorfor tjekker du så ikke lige op på om du selv overhovedet har spawned bilen først og fremmest? Da jeg går hen til din bil, modtager jeg også direkte besked på at din bil står i garagen, fordi den ikke er spawned. 

 

At personer som dig så kommer med disse cases som simpelhen er spild af tid og ressourcer for staff.

Denne staff klage er direkte spild af tid, respektløs og ufattelig dumt at bruge tid på.

 

Nu spilder du så min brugbare tid igen på forum hvor jeg skal sætte mig ind disse latterlig staff klager.

Jeg har valgt dig og give dig 12 timers ban så du lige kan køle ned i forhold til din opførsel overfor staffs. 

I mit tilfælde snakker du ned til min handling og siger det er lavt. Og som set ovenfor, så spilder du min tid adskillige gange.


Forsat god weekend.

 

Mvh
Tobi

Link til kommentar
Del på andre sites

det der er en gammel en. jeg sendte en ny en 2 gange hvor der stod. "er det bare mig ellers er der nogle der ikke har forstået spillet". det var den nye jeg sendte, og den har ikke noget med min bil at gøre. og det er da og en dårlig grund du har skrevet da du pludselig syntes jeg skulle have ban. og grunden er. klager over admin, jeg tænker det skal man da ikke have ban for, for det må man vel godt.

det der pisser mig af er du overhovedet ikke giver mig en chance for at fortælle hvad det at jeg har brug for hjælp til. DET KAN MAN KALDE FOR EN  RESPEKTLØS. altså det gør du sq ikke noget lige at give en en chance for at forklare hvad der er sket og hvorfor det er at man kalder på en admin. od man behøver sq da ikke 12 timer til at køle ned. 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutes ago, HARDARKART CSGOX14.COM said:

det der er en gammel en. jeg sendte en ny en 2 gange hvor der stod. "er det bare mig ellers er der nogle der ikke har forstået spillet". det var den nye jeg sendte, og den har ikke noget med min bil at gøre. og det er da og en dårlig grund du har skrevet da du pludselig syntes jeg skulle have ban. og grunden er. klager over admin, jeg tænker det skal man da ikke have ban for, for det må man vel godt.

 

Det der er med det, er at jeg møder op til den nuværende staff klage du sender. Jeg møder ikke op direkte og svare på noget du har skrevet for 5 min siden?

Som jeg også skriver længere oppe, så var vi kun 2 staffs på i øjeblikket, så det kan ske at din tidligere opgave er gået tabt i chatten. Det sker desværre.

Det ændre dog ikke min holdninger på nogen måder omkring denne sag.

Du havde stadig en latterlig opførsel overfor mig, idet jeg laver den nye sag (den på billedet). 

 

Du skal også selv stå til ansvar for overblik over de cases du sender ind til os. Det er dit ansvar at have styr på hvad du har skrevet.

Det nytter dig intet af at du brokker dig på en uacceptabel og barnlig måde overfor en admin når han møder op til en sag du har lavet.

 

Vi arbejder frivilligt, og vil helst ikke havne ud i kunder som direkte sviner os til, bare fordi vi er kommet for at hjælpe med de staff cases de sender til os. Tak.

 

 

Du har stadig ban.

God weekend.

 

Mvh

Tobi

 

Link til kommentar
Del på andre sites

det kan godt være at det er mit ansvar at holde styr på hvad jeg skriver i chatten, men det er sq også dti ansvar at du læser ordenligt efter og tjekker at du har læst den rigtige besked

og du skal overhovedet ikke komme og sige at jeg sviner dig til, det kan du godt pakke væk. for hvis der er noget jeg ikke har så er det at svine dig til

 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutes ago, HARDARKART CSGOX14.COM said:

det kan godt være at det er mit ansvar at holde styr på hvad jeg skriver i chatten, men det er sq også dti ansvar at du læser ordenligt efter og tjekker at du har læst den rigtige besked

og du skal overhovedet ikke komme og sige at jeg sviner dig til, det kan du godt pakke væk. for hvis der er noget jeg ikke har så er det at svine dig til

 

 

Hvordan kan jeg ikke have læst den rigtige besked.

Om du ikke har svinet mig til? Skal vi starte med at du ikke er samarbejdsvillig i forhold til situationen og bare siger at mit arbejde og handling er for lavt?

 

Gider ikke diskutere denne komplet latterlige og ikke mindst komplet ligegyldigt sag.

Højere rank bedes tage hånd om dette hurtigst muligt.

 

Mvh

Tobi

Link til kommentar
Del på andre sites

Andreas hvad jeg kan se, og har hørt. Er det en lidt latterlig holdning du kommer med. Du skriver; "admin har i måske mulighed for at se hvor min bil er, for ham der har carjacket den er gåt af". Det er derfor Tobi, han så kommer. Så der er ingen diskussion der, fister.

- Du bruger Tobi's brugbare tid op til flere gange.

- Hvor du derefter, siger direkte i hovedet på Tobi in-game "Det der er alt alt for lavt".

- Du snakker ned til Tobi's handling og siger; "det er lavt", op til flere gange.

 

Det gør det så heller ikke bedre, at du laver en admin klage, hvor du ikke engang kan fortæller hvad der skete sådan helt konkret. Og igen, skal Tobi så bruge sin brugbare tid på dig. De 12 timer du har fået, kunne lige så godt havde været én dag. Så jeg tror du overlever denne gang.

 

- Bendix

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutes ago, Dollar Queen #PebberNødsBrødre said:

altså hvis du ikke engang gider at diskutere sagen men spilleren, er det nok det forkerte frivillige job du har valgt 

med* 

 

Har diskuteret nok med spilleren, da jeg har beviser og argumentering for sagen.

Højere rank skal nu tage sagen op og komme med deres meningen.

Andreas må selvfølgelig gerne komme med flere ting hvis han vil det. Jeg personligt vil bare ikke ligge mere i det, da der ikke er mere i det

 

Mvh

Tobi

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutes ago, Dollar Queen #PebberNødsBrødre said:

altså hvis du ikke engang gider at diskutere sagen men spilleren, er det nok det forkerte frivillige job du har valgt 

med* 

 

Som du nok kan se Dollar Queen #PebberNødsBrødre. Så tror jeg, at Tobi er træt af den her klage. Så jeg ville også selv sige, at der ikke var mere at diskutere. Andreas har fået sit ban, som han fortjente. Længere er den ikke.

Og den her klage, er total irrelevant på mange punkter.

 

- Bendix

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, HARDARKART CSGOX14.COM said:

det her beviser bare at i ikke tror på spilleren og at i kun tror på ham der tobi

 

Det her handlinger ikke om tro, men om viden og beviser.

Jeg har alt hvad jeg skal bruge, og derfor lader jeg bare sagen gå videre til højere ranks. 

Du må selvfølgelig godt gøre hvad du vil.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Dollar Queen #PebberNødsBrødre said:

må man spørge ind til hans ban grund? 

 

Du bedes holde dig uden for denne staff klage, da du praktisk set ikke har noget med den at gøre. Tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg ser det har Tobi ikke gjort noget galt, vi sad to staffs på og arbejdede på højeste tryk for at tilfredsstille alle spillere, fejl sker og derfor er det også en fejl at vi får overset din besked, dog skal vi også huske på at der er mange andre end kun os selv og derfor også andre der skal have hjælp. Da du så istedet for evt at gentage din besked kommer du med en ny besked er det ikke så nemt at blive klog på og slet ikke når vi sidder to staffs på til en fuld server. Kan ikke se noget problem i den måde Tobi valgte at håndtere sagen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som Greenberg siger har han intet gjort forkert, og det med at misse en enkelt case eller 2 kan let forkomme når man er så lidt inde. Jeg vil ikke engang sige til Tobi at han skal gøre noget anderledes, da han endelig ikke har gjort noget som han ikke skulle.
 

Håber ikke det her har ødelagt din oplevelse på Stavox servers. Disse ting kan forekomme når der er meget pres på, så det må du tage med dig.

 

Jeg vælger her at lukke denne klage, da han intet har gjort forkert. Hvis enten @Tobi eller @HARDARKART CSGOX14.COM har noget at sige, han i PM mig, og så tager vi den derfra.

 

I må alle have en fortsat god sommer :D

Link til kommentar
Del på andre sites

9 hours ago, HARDARKART CSGOX14.COM said:

det der er en gammel en. jeg sendte en ny en 2 gange hvor der stod. "er det bare mig ellers er der nogle der ikke har forstået spillet". det var den nye jeg sendte, og den har ikke noget med min bil at gøre. og det er da og en dårlig grund du har skrevet da du pludselig syntes jeg skulle have ban. og grunden er. klager over admin, jeg tænker det skal man da ikke have ban for, for det må man vel godt.

det der pisser mig af er du overhovedet ikke giver mig en chance for at fortælle hvad det at jeg har brug for hjælp til. DET KAN MAN KALDE FOR EN  RESPEKTLØS. altså det gør du sq ikke noget lige at give en en chance for at forklare hvad der er sket og hvorfor det er at man kalder på en admin. od man behøver sq da ikke 12 timer til at køle ned. 

Den eneste case Tobi har haft med dig de sidste 10 dage er den med din bil. Han gik til dig lige efter du havde skrevet den, som screenshottet også beviser, så jeg ved ikke rigtig hvad du hentyder til, når du siger det var en gammel case? Hvordan skal vi nogensinde vide, at du ikke kan huske hvad du skriver i chatten. Tobi tager den sag du laver med din bil kort efter du skriver, og du brokker dig over han læser forkert? Den er jeg ikke helt med på. Jeg kan ikke se hvordan det nogensinde kan være respektløst fra Tobis side - tværtimod. 

Her er dine cases det sidste stykke tid:

9bcc64779ba8f6e8530530457a8191c4.png

Her er din chat:

154f5d8dcc563ccbb18fc239da4f1b6d.png

Det er korrekt at du et minut før skrev en anden case, men når du laver en anden case, vi ikke forvente andet end at det er den du vil have hjælp til. Som der er blevet skrevet flere gange, var der tryk på, hvilket kan forårsage, at nogle cases bliver overset, men når du skriver med en anden grund, og der så i det øjeblik er en staff ledig, vil det selvfølgelig være den case der bliver taget.

Hvis man virkelig skal vende den til din fordel, kan man argumentere for, at du forventer at begge cases bliver taget, men selv hvis det var tilfældet, er det stadig ikke respektløst og "lavt" at svare dig på den måde du skriver han gjorde.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.