Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Peanut Fail ban?


Peanut

Recommended Posts

In-game navn: Peanut
SteamID: kan ikke finde
Ban Reason: RDM ligeglad med at dræbe en kolega
Hvem har banned dig?: tobi
Hvorfor skal du unbannes?: altså mig og en af mine venner blev pulle. Vi tog så en elevator ned i en kælder i pd, jeg

sidder så ligepludselig fast i elevatoren. Fortæller det så til min ven som prøver at stun sticke mig ud. Jeg ville have kaldt admin men jeg røj ud 10 sekonder efter (fordi han slog mig ud af elevatoreren med stunstick) Men efter det bliver han ved med at slå mig med sin stunstick. Jeg siger han skal stoppe men han grinte bare. Jeg sagde så stop eller jeg skyder. Han stoppede ikke og derfor dræbte jeg ham. Så kommer tobi og spørger hvorfor jeg dræbte min kollega jeg siger så at han blev ved med at slå mig med sin Stunsstick. Han siger så at jeg skulle have kaldt admin. Jeg siger så undskyld vidste jeg ikke, og jeg kunne ikke gøre det så nemt imens jeg blev slået. Han siger så til mig "Nå det er da syndt, så må du bare dø" jeg siger så fint undkyld jeg vidste det ikke. Så får jeg 3 dages ban selvom at jeg burde have fået jail eller job ban i noget tid. 3 dages ban fordi jeg dræber en der slår mig med en stun stick? ikke helt fair. Og der står jeg RDM'er. Det er jo ikke lige frem RDM hvis han selv står og skader mig og jeg giver ham warnings. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay Peanut.


Først og fremmest, hvorfor skulle du slå en person ihjel du sidder på Skype med med den grund?

I er ikke mindst kollegaer ingame, men i har også et forhold uden for roleplay. 

Den fail der er i er at du ikke bruger din sunde fornuft og derfor bare slår en person ihjel i PD på den der måde.

I sidder på skype, personen prøver som sagt at hjælpe dig fri. I vælger ikke at kalde på admin da i føler alt er under kontrol.

Hvordan kan du tro at det er en direkte trussel når du bliver slået med stunstick af en ven/kollega.

 

Jeg før også efterfølgende afvide af din ven efter jeg har banned dig at det var DIG som slog først på ham. Derefter begyndte han.

Kan så se at situationen endte med at du bare slog ham ihjel?

 

Hvorfor er dette failban?

Vi står og snakker omkring det hele, og du siger også direkte til mig igennem voicechat at det er en god grund til at slå ham ihjel for.

Du siger også at det ikke er rdm eller failrp på nogen måder. Du havde ingen forståelse for at dette er på ingen måder roleplay.

Ligemeget hvad jeg sagde til dig, så stod du ved at det var på ingen måder forkert at gøre.


At du slår en person ihjel med disse formål og holdninger resultere og så i hvorfor du har fået denne straf.
Direkte fordi du ikke bruger din sunde fornuft i handlingen.

Du traffer et valg under situationen som kunne være gjort anderledes og på en mere rigtig måde og derfor er du banned.

 

I fremtiden, så lad vær med at gå efter forkerte handlinger, frem for at kalde admin. Derfor går det også ud over dig selv i sidste ende!

Imens du sidder banned så kan du eventuel læse denne guide på hvordan man skriver en acceptabel admin-rapport. Tak.

Mvh

Tobi

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er forkert jeg lagde også på ved ham fordi han gjorde som han gjorde. Og jeg slog ikke først (hvorfor skulle jeg det)

du kan ikke bare gå ud fra at jeg slog først bare fordi han siger det. Som jeg sagde før slog han mig ud af døren men han gad ikke stoppe igen derfor dræbte jeg ham. Jeg sagde også mange gange "undkyld jeg vidste det ikke" men du gad ikke høre på mig. Det kan godt være jeg starede med at sige han skulle slå mig ud, men jeg har ikke bedt ham om at dræbe mig helt (som han prøvede og var i gang med). Derfor skød jeg. så RDM er det ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, [P]eanut NINJACKPOT.COM said:

Det er forkert jeg lagde også på ved ham fordi han gjorde som han gjorde. Og jeg slog ikke først (hvorfor skulle jeg det)

du kan ikke bare gå ud fra at jeg slog først bare fordi han siger det. Som jeg sagde før slog han mig ud af døren men han gad ikke stoppe igen derfor dræbte jeg ham. Jeg sagde også mange gange "undkyld jeg vidste det ikke" men du gad ikke høre på mig. Det kan godt være jeg starede med at sige han skulle slå mig ud, men jeg har ikke bedt ham om at dræbe mig helt (som han prøvede og var i gang med). Derfor skød jeg. så RDM er det ikke.

 

Jeg går heller ud fra at han slog først, bare fordi han sagde det. Som jeg skriver længere oppe så er det også først efter jeg har banned ham jeg snakker med ham omkring det med at slå på hinanden tilfældigt med stunstick.

 

Mvh

Tobi

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej men det ville stadig væk være mere fair med job ban i 10 min eller jail i 180 sekonder fordi i prinsippet er det ikke RDM hvis han står og prøver at dræbe mig. Blev også ret irreteret på ham.

 

Mvh.

Peanut

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, [P]eanut NINJACKPOT.COM said:

Nej men det ville stadig væk være mere fair med job ban i 10 min eller jail i 180 sekonder fordi i prinsippet er det ikke RDM hvis han står og prøver at dræbe mig. Blev også ret irreteret på ham.

 

Mvh.

Peanut

Hvis du læser det jeg har skrevet til dig ovenfor, så kan du også se at det er RDM.

Hvis du læser det ovenfor kan du også læse dig til hvorfor du ikke fik jail.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, [P]eanut NINJACKPOT.COM said:

Men det er ikke RDM hvis jeg dræber en der står og prøver at dræbe mig. Jeg har jo en grund til at skyde så.

 

Mvh 

Peanut

 

Gider ikke gentage mig selv længere, da du overhovedet ikke forstår hverken hvad jeg har sagt til dig eller skrevet til dig efterhånden. Det er nytteløst at du fortsætter.

 

Din unban request er afvist.

 

Mvh
Tobi

Link til kommentar
Del på andre sites

forstår dig fuldt ud men tror ikke du rigtigt lytter til mig. Og det er ikke nødvendigvis nytteløst af forsætte. Jeg har hørt hvad du vil sige. Men jeg har ikke hørt andres mening.

jeg mener selfølgelig syntes du at du gjorde det rigtige, og altså fair nok. Men vil gerne lige høre hva andre admins havde gjordt. Og der står ikke noget sted at hvis man er ved at blive RDM'et af sin kolleaga at man så ikke må gøre selvforsvar. Jeg har læst alle regler men der står intet om at man ikke må dræbe en der prøver at RDM'e dig selvom man har det samme job.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, [P]eanut NINJACKPOT.COM said:

forstår dig fuldt ud men tror ikke du rigtigt lytter til mig. Og det er ikke nødvendigvis nytteløst af forsætte. Jeg har hørt hvad du vil sige. Men jeg har ikke hørt andres mening.

jeg mener selfølgelig syntes du at du gjorde det rigtige, og altså fair nok. Men vil gerne lige høre hva andre admins havde gjordt. Og der står ikke noget sted at hvis man er ved at blive RDM'et af sin kolleaga at man så ikke må gøre selvforsvar. Jeg har læst alle regler men der står intet om at man ikke må dræbe en der prøver at RDM'e dig selvom man har det samme job.

 

 


Det kan godt være du måske ville høre meninger fra andre. Men i sidste ende er det mig der traffer valget omkring dit ban.

Havde folk deres meninger omkring dette, så havde de sikkert nok også postet deres.

 

Hvis du forstår fuldt ud hvad jeg siger og også syntes at jeg gjorde det rigtige, så gider jeg ikke køre denne sag længere.

 

Mvh
Tobi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.