Hop til indhold
Stavox

[Solved] 2-10 En af de værste admins. :)


Sorte Samba

Recommended Posts

Dit ingame navn: Sorte Samba
Staff ingame navn: Tjulle
Dit SteamID: 
Staff SteamID:STEAM_0:0:110883433
Forklar situationen: Hun er med med i 12 års gang, og hvergang jeg har problemer med dem, så føler jeg hun tager deres parti

+ jeg bliver banned for at sige admin, ved godt det imod reglerne men ligefrem at skulle have 7 dages ban for det.
Jeg fik også ban fordi jeg var flabbet? Hvor de alle sammen skriger jeg skal få mig et liv, og jeg er bare en taber.
Hvorpå jeg så spørger den ene "Hvor gammel er du?" Hvor hun svare "jeg er 20" hvortil jeg så siger at man ikke skulle tro det

Og 30 sekunder efter jeg siger det får jeg ban i 7 dage. :) Nice at man bare skal være i gang med en admin
for bare at skulle undgå alle problemer derinde.

Måske i skulle sætte en aldersgrænse for at være admin, og måske i også skulle gøre så admincases ikke er med gangmembers da det her er super meget tilgrin.

Bevis: Intet gider ikke engang prøve da jeg ved der ikke bliver gjord en fløjte ved det. :) 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Du blev banned i en dag for at være flabet/provokerende i case, du havde fået flere advarsler. Udover du er flabet/provokerende, så gik casen også på du havde sagt admin i Rp, derfor lagde jeg det hele sammen. 
Ved ikke helt hvor du får 7 dage fra, men det har hele tiden kun været én dag.

Jeg kan ikke se hvordan det har noget med mit gang at gøre. 
Hvis mit gang gør noget forkert, så er jeg ikke bleg for at give dem en straf. 
- lille side bemærkning, så er jeg en pige 😄 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du udfylder ikke skabelonen 100% er det svært at tjekke op på dig, du gider heller ikke at fremlægge nogle beviser for hvad der er sket, samt du lyver om, hvor lang tid ban du fik. Derfor bliver klagen lukket.

TIl en anden gang vil det være godt, hvis du også selv var aktiv på klagen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.