Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - HaniSkilz // Jeppe Krogsholm


HaniSkilz

Recommended Posts

Ingame navn:

CC HaniSkilz


SteamID:

STEAM_0:0:54749559


IRL Navn:

Jeppe Krogsholm


Alder:

16 År gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Ja, har selv haft 3 community's og har været admin/moderator på mange, så frem som EverPvP ( Minecraft server ) og en masse andre, var også admin på Team-Turbo ( CSS Server ) også har jeg også meget erfaring på at tage admin cases. Host's jeg har været ansat på er " SnakeHosting, SwiftHosting og BountyServers " Alle sammen danske hosts. Har dog os været Head-Admin på en masse servere, har været staff på så mange servere at jeg ikke kan huske alle, men Team-Turbo kan jeg iværtifald huske.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Har op til 3 års erfaring med at være staff på comunity's. Har arbejdet ved 3 host's ialt og arbejder ved en host lige nu. Har stadig tid til at være på serveren og tid til at tage mig af admin cases.

Er meget erfaren med at blive bedre til ting, så fremt som mit temperamang er jeg begyndt at arbejde mere på så jeg ikke bliver sur over noget lige gyldigt, har en meget god personlighed og er villig til at give Stavox en chance og en meget dejlig oplevelse.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja det har jeg, dog tror jeg det skal genopfriskes lidt, lærer det dog hurtigt igen.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Bruger meget min mic og snakker flydende dansk, dog kan jeg også snakke Engelsk, Fransk, Kroatisk og lidt Sloviansk.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Har stort set hele dagen jeg kan være på.. Har hele tiden mulighed for det, hvis jeg bare tager mig sammen. Er også en af dem der er mest aktiv på serveren :P

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Er 16 år gammel, arbejder hos Ok+ hver Fredag/Lørdag, er ikke en som sådan deltager i fester, da jeg mere er en "gamer" end en fest abe.
Mine forældre er skilt og jeg bor sammen med min mor og mine 3 andre søskende. Jeg er en gamer som også laver Youtube og Twitch, altså live streams.

Har en masse venner og fans der er glade for de kan spille med mig, bla på Stavox, dog er det ikke mange af dem der er der inde.

Deltager for det meste i lan party's som NPF hvor jeg skal med igen i år for 3 eller 4 år i streg.

 

Tak fordi jeg måtte bruge lidt af din tid.

Ha en forsat god dag.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Pwedmy said:

Hvilke dage kan du IKKE være på i sommerferien?

Stort set alle, skal dog til LangeLands Festival ellers kan jeg godt :)

 

Har du andre spørgsmål vil jeg med glæde svare på dem.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

Som du skrev i "Anden relevant information omkring som du syntes vi skal vide"

Om at du havde mange fans, af alle de fans er JEG din største fan ;)

 

Jeg har set dig meget inde på serveren og har haft nogle hyggelige snakke med dig, du er meget aktiv og pisse flink :)

 

Jeg ser dig ALDRIG i admin cases og du er altid flink og følger reglerne.

 

Du er også meget åben for nye spillere og vil bare gerne have at alle gerne vil have det sjovt

 

Held og lykke!

 

~Ronaxi (Aka din største fan)

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

Hvis hani ser sig sur på en spiller nægter hani at vise nogen form for respekt og han glemmer også lidt at snakke pænt til tider.

Men udover det held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutes ago, Juel said:

-REP

Hvis hani ser sig sur på en spiller nægter hani at vise nogen form for respekt og han glemmer også lidt at snakke pænt til tider.

Men udover det held og lykke.

Hej Juel, eftersom jeg ved at mange disrespekter mig har jeg jo ingen respekt over for dem heller? Respekt er noget man fortjener sig til, hvis man pisser en person meget af bliver jeg sur, det har intet at gøre med at jeg ikke husker at vise respekt ;) Jeg ved godt der lige kan komme en lille smutter på sproget, dog er jeg blevet meget bedre til det? Du har dog ikke været online for at se hvordan det har ændret sig.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan du nok have ret i men stadig, det går jo ikke at en staff disrespecter andre spillere eftersom de burde være et bedre eksempel :)

- Juel

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Juel said:

Det kan du nok have ret i men stadig, det går jo ikke at en staff disrespecter andre spillere eftersom de burde være et bedre eksempel :)

- Juel

 

Det er derfor jeg skriver jeg er blevet meget bedre til dette, dog hvis du ikke synes jeg er blevet bedre til det kan du vel tage den med mig i pm. Så vi ikke spammer den her ansøgning med det ;)
Ha en forsat god aften.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

Mange tak for alle de +Rep, de betyder meget :)

Dog ville det være dejligt hvis i trykkede på den grønne pil op i min ansøgning.

Så behøver man ikke skrive noget ;)

Ha en forsat god dag.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.