Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mere effektive biler til politiet


Holst

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig at få nogen mere effektive biler til politiet (Biler der kan køre hurtigere)

 

Jeg syntes at at der mere en skam at folk der har biler der er hurtigere end politiets biler slipper så nemt væk. Jeg ved godt at vi har en Bugatti, men den er kun til vip. så jeg vil blive utrolig glad vis det kunne lade sig gøre at politiet fik nogen hurtigere biler som alle betjente kunne bruge så man rentfaktisk kunne fange nogen. :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

Et lidt mere konkret svar. Jeg kan godt erkende, at det er et problem at politiet ikke har biler der er hurtige nok. Problemet virker dog størst på rockford-serveren, da du kan komme op i meget højere fart.

Jeg ved ikke helt om hurtigere biler som sådan løser det problem, da det altid vil være nemt at flygte i bil når den aldrig går i stykker af at køre ind i noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, DyNATO said:

Et lidt mere konkret svar. Jeg kan godt erkende, at det er et problem at politiet ikke har biler der er hurtige nok. Problemet virker dog størst på rockford-serveren, da du kan komme op i meget højere fart.

Jeg ved ikke helt om hurtigere biler som sådan løser det problem, da det altid vil være nemt at flygte i bil når den aldrig går i stykker af at køre ind i noget.

Tjo det kan jeg godt se. Men for at få dem til at køre galt skal man jo også kunne følge med dem ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.