Hop til indhold
Stavox

CSGO Turnering.


Polle

Recommended Posts

Hej allesammen! Nu er det tid til endnu en community turnering. Denne gang er det 5v5. Mere info står nedenfor. 

 

Eftersom @Zork@Lund@Kiwi Z@Critz og @ItsSokke har været generøs og sponsorere nogle penge til en præmie, har vi nu en pulje på 11 mil!

 

  1. pladsen tager 9 mil - 1.8 mil til hver person.
  2. pladsen tager 1,5 mil - 300k til hver person.
  3. pladsen tager 500k - 100k til hver person.

 

 

Hold øje med postet, det bliver opdateret løbende!!

 

Turneringen vil blive streamet på min twitch kanal: twitch.tv/polle13371

 

 

Tilmelding foregår på denne måde:

I skal have et hold navn (Helst ikke for langt, Vito 😉)

Hvis i har en stand-in spiller skal han/hendes SteamID også stå der.

 

Skabelon:

Holdnavn

Spiller1 - SteamID

Spiller2 - SteamID

Spiller3 - SteamID

Spiller4 - SteamID

Spiller5 - SteamID

 

Regler:

Snyd tolereres ikke og vil blive straffet med en diskvalifikation til holdet.

Møder man ikke op når man skal spille vinder det andet hold automatisk.

Ens hold må have 2 stand-in spiller (En spiller som spiller for en anden hvis han/hun ikke kan spille)

Hvis du troller på streamen og du er tilmeldt til et hold vil det blive straffet med diskvalifikiation. (Går ned i det rum jeg er i og spiller upassende sange)

Selvom der er kommet præmie på, så må man stadig tage ikke stavox spillere med. Ved godt det er træls, men sådan er det bare den her gang.

 

Hvordan foregår kampen?

Det bliver ligesom en competitive. (BO30 runder)

Active duty maps - Train, Mirage, Inferno osv. 

Man spiller 1 map pr. kamp - Mapsne bliver udvalgt på samme måde som de gøre i de professionelle majors.

Finalen er det BO3.

Hvis man går hen og står lige vil der blive spillet overtime på 6 runder hvor man skifter side efter 3 runder.

 

Tilmeldte hold:

VitoErSilver - Lund, Vito, Mads, Critz og Middi

Bots - Ra1fi, Peanut, Bob, Scaled og Ziipen

Diamondsboys - Ch, Zork, Mute, Blue og Jægermeister

shrooms - Kaistar, Viggo, Tonny, Ball pit og 0FF1C3R

Squash - Cheeseburger, Mustafarullegun, Mustafashotgun, Donald og Crackie.

 

I kan tilmelde jer indtil d. 27/09/19 kl. 23:59

Første kamp spilles d. 28/09/19 kl. 19:00

 

HUSK OG FÅ ØVET! I HAR GOD TID!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 160
  • Oprettet
  • Seneste svar
4 minutter siden, Critz skrev:

Super godt, dog hvis vi spiller 3 maps pr. kamp, og vi starter først kl 19, bliver det en lang aften.

 

En idé kunne være at det kun var finalen der var BO3

Så bliver det en kort turnering. Hvis der kun kommer omkring 4 tilmeldte hold, så bliver det jo max 9 matches. Og en comp tager max 45-47 min. Nogle måske 20 min fordi de andre er dominerende af helveds til. Så tror ikke det bliver en lang aften. Men hvis der bliver mange hold kan jeg godt se at jeg skal starte tidligere eller måske fordele kampene ud på 2 dage.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Polle skrev:

Så bliver det en kort turnering. Hvis der kun kommer omkring 4 tilmeldte hold, så bliver det jo max 9 matches. Og en comp tager max 45-47 min. Nogle måske 20 min fordi de andre er dominerende af helveds til. Så tror ikke det bliver en lang aften. Men hvis der bliver mange hold kan jeg godt se at jeg skal starte tidligere eller måske fordele kampene ud på 2 dage.

 

Det kan godt være, at turneringen så bliver kort, men jeg har ikke lyst til at spille cs i flere timer, når der ingen præmie er, og jeg sikkert alligevel taber - det er dog kun min mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar


×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.