Hop til indhold
Stavox

[Solved] Penge Transporter


HaniSkilz

Recommended Posts

En penge transporter til Bankmanden da der ofte er forskellige bankmand ville det måske være dejligt med nogle banke rundt omkring også at de kan have spawned max 2 Penge Transportere ude?

Der kan f.eks være plads til max 20 printere i en også skal man køre den hen til den store bank i rockford mappet måske og i EvoCity kan man have en bank inde i banken over for spawn også tage printerne et andet sted hen med Penge transporteren.

Den skal jo self have 2000 armor, så den ikke er nem at smadre.

Det ville være en ide med en som den her og der skal self stå " Stavox Bank " på siden af den med en lille unicorn ;3

 

Har du spørgsmål eller lign? Kontakt mig i pm eller inde på serveren.

Håber jeg kunne komme med et godt forslag.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

 

armored_truck_ford_f550.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

@Metro Hvis det er så arbejder jeg på en? Det er første gang jeg prøver at lave en bil sammen med en anden til Gmod, men håber du vil se den når den er færdig også prøve og finde ud af noget? Med mindre du selv vil lave den? :)

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

42 minutes ago, HaniSkilz said:

@Metro Hvis det er så arbejder jeg på en? Det er første gang jeg prøver at lave en bil sammen med en anden til Gmod, men håber du vil se den når den er færdig også prøve og finde ud af noget? Med mindre du selv vil lave den? :)

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

 

Jeg vil meget gerne se det færdige resultat, da det ikke bare lige er sådan at porte biler til GMod. Hvis det er vi ønsker at have en pengetransporter på serveren, er det nok mig der kommer til at porte den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.