Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag om SWAT / AKS


HaniSkilz

Recommended Posts

Tror det ville være dejligt med AKS eller SWAT til når folk Raider så man kan kontakte dem også kommer de. Eller måske gøre så der kan være mere end 12 Politibetjente.

 

Det ville være meget dejligt, da man så kan lave lidt mere RP f.eks tage AKS / SWAT ud på nogle udrykninger når man skal lave razzia og sådan noget.

F.eks så er der mange der laver Cristania på rockford mappet, hvor det ville være dejligt med sådan en styrke til Razzia der inde da der ofte er weed, printere osv.

De vil kunne gøre det samme som Politiet men måske tjene 30 - 40kr mere end en normal Politibetjent gør.

( De skal dog ikke have deres egen bil da der allerede er nok Politi vogne hvis de nye også kommer ind )
 

Det er en ide til RP og en meget fed ide af hvad jeg har snakket med en anden spiller om.

 

Håber jeg kunne give et godt forslag.

Har du spørgsmål eller lign? Kontakt mig i pm eller på serveren.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

Sidste gang der var S.W.A.T på serveren løb de hele tiden rundt og lavede politiets arbejde. Der var rigtig mange der ikke forstod at de ikke bare måtte løbe rundt, og det på mange måder betragtet som en politibetjent der fik mere i løn, og ikke en specialstyrke

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg elskede S.W.A.T.

Men jeg hadede at folk ikke kunne finde ud af at bruge jobbet ordenligt! 

Det er nok et af de bedste jobs der er blevet fjernet, og har ærgret mig over det lige siden. 

 

S.W.A.T. er et fedt job, men der er bare alt for mange folk som ikke kan finde ud af og bruge det rigtigt. 

Jeg vil elske at få jobbet ind igen, men tænker igen at folk ikke kan finde ud af det. Udover hvis folk bliver mere indforstået med reglerne. 

 

+1/rep - Whatever

Link til kommentar
Del på andre sites

Så kunne man måske lave nogle regler osv, bla så kunne man sige det ville være FailRP at gøre det uden en tilladelse af Indsatslederen eller en normal Politibetjent?

Hvis en f.eks gav trusler om at springe spawn i luften ville AKS/SWAT blive sat ind og finde spilleren inden for 5 min ellers er han fri og de skal gå/køre tilbage til PD.

De kunne os få samme løn men have en anden virkning inden for RP'en på serverne :)

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.