Hop til indhold
Stavox

[Afslået] MRBIG


MRBennetsen✔

Recommended Posts

  • Svar 67
  • Oprettet
  • Seneste svar

Nah fool, tror sku ikke den går denne gang for at være helt ærlig.

 

Der bliver tydeligt beskrevet du er pain in the ass, og at du åbenbart generelt ikke rigtigt har ændret dig, men alligevel skriver du at du har det.

Hvis det nu passede at du havde ændret dig, hvad så med at være lidt mere aktiv og vise os spillere det?

 

Jeg kunne læse mig frem til at du var staff på en anden server, men fordi Aske fik dig til at indse hvor dårligt det var, så valgte du at ændre dit post? Altså har du overhovedet sagt op på den anden server eller har du bare ændret dit post så det ligner at du ikke er staff på den anden server længere?

 

Det som jeg personligt selv har set og som jeg kender dig så er det heller ikke ligefrem positivt. Som alle kender dig og som den du var engang synes jeg overhovedet ikke du har ændret dig. Jeg har set dig få gange på serveren ved den der lorte dårlige road block du har som ikke fungere, og når man så beder dig fjerne den, så kommer du med en eller anden dårlig undskyldning for stadig at kunne have den oppe og fortsætter med at lave E2.

 

Hvis du også lige skal have lidt konstruktivt kritik så synes jeg helt klart du skal komme online, stoppe med at lave E2 og så begynde at snakke med nogle mennesker i stedet for det du gør nu. Begynd at vis os at du faktisk er imødekommende, at du ikke er umoden mere samt useriøs i seriøse situationer og at du faktisk godt kan være aktiv.

 

Hvis vi ser bort fra dit tidligere staff-arbejde som ikke var specielt godt og kun fokusere på ting som du skal gøre bedre, så er det helt klart det her.

 

Hvis du kan få styr på dig selv og de ting som jeg har skrevet jeg mener du skal gøre bedre, så kunne vi godt begynde at kigge efter noget i nærheden af et plus rep.

 

Men lov mig nu for satan hvis du bliver staff at du ikke gør som sidste gang... Hvis du ændre dig, så skal du nok udvikle dig godt og blive til en staff der vil noget.

 

// Bob Johnson

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Bob Johnson skrev:

Der bliver tydeligt beskrevet du er pain in the ass, og at du åbenbart generelt ikke rigtigt har ændret dig, men alligevel skriver du at du har det.

Hvis det nu passede at du havde ændret dig, hvad så med at være lidt mere aktiv og vise os spillere det?

Jeg føler virkelig ikke at i læser min ansøgning...

5 timer siden, Bob Johnson skrev:

Jeg kunne læse mig frem til at du var staff på en anden server, men fordi Aske fik dig til at indse hvor dårligt det var, så valgte du at ændre dit post? Altså har du overhovedet sagt op på den anden server eller har du bare ændret dit post så det ligner at du ikke er staff på den anden server længere?

Som jeg også har skrevet i en kommentar var han utilfreds med jeg ansøgte og fyrede mig

5 timer siden, Bob Johnson skrev:

Hvis du også lige skal have lidt konstruktivt kritik så synes jeg helt klart du skal komme online, stoppe med at lave E2 og så begynde at snakke med nogle mennesker i stedet for det du gør nu. Begynd at vis os at du faktisk er imødekommende, at du ikke er umoden mere samt useriøs i seriøse situationer og at du faktisk godt kan være aktiv.

Se den video jeg har kommenteret med

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

Få lige sat din ansøgning bedre op.

Ser dig næsten aldrig på serveren, men når du endelig er aktiv, synes jeg du er virkelig flabet, og snakker utroligt grimt. Måske er det bare overfor folk du ikke kender, det skal jeg ikke kunne sige. Men vil råde dig til at tænke over det.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Agurken skrev:

Få lige sat din ansøgning bedre op.

Ikke for at lyde dum - Ifølge mig er den fin.

11 timer siden, Agurken skrev:

Ser dig næsten aldrig på serveren, men når du endelig er aktiv, synes jeg du er virkelig flabet, og snakker utroligt grimt. Måske er det bare overfor folk du ikke kender, det skal jeg ikke kunne sige. Men vil råde dig til at tænke over det.

Noteret.

10 timer siden, Rasmusss skrev:

Dårlig ansøgning, utrolig rodet og så syntes jeg ikke, at du er en fast spiller på stavox.

Nogle gange er du inde og så ser man dig ikke i et stykke tid.

Igen, jeg bliver meget mere aktiv nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Igen, jeg bliver meget mere aktiv nu.

Det nytter jo ikke noget vi kun har dig på serveren så snart ansøgningerne er åbne? 

Du skal kunne vise os at du lægger den tid der skal i det, i stedet for at vende tilbage til Stavox hver gang der er ansøgninger.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Bob Johnson skrev:

Det nytter jo ikke noget vi kun har dig på serveren så snart ansøgningerne er åbne? 

Det var bare en tilfældighed - hvis du kigger grundigt efter hvornår jeg begyndte herinde kan du se at jeg startede en dag før ca.

6 timer siden, Bob Johnson skrev:

Du skal kunne vise os at du lægger den tid der skal i det, i stedet for at vende tilbage til Stavox hver gang der er ansøgninger.

En tilfældighed. Du kan kigge i logs osv istedet for at komme og være så Bedrevidende & Nedladende.  Tak!

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Det var bare en tilfældighed - hvis du kigger grundigt efter hvornår jeg begyndte herinde kan du se at jeg startede en dag før ca.

Ved ik om det bare er mig men jeg kunne da godt tænke mig frem til at de ville åbne ca 2 dage før, fordi alle mods blev forfremmet (ikke alle) eller også ved man da at de åbner sådan ca med halvanden til 2 måneders mellemrum mellem hver gang så en tilfældighed tror jeg måske ikke helt på men det er bare min mening

-Rep

  • Har ikke haft nogle gode oplevelser med dig
  • Det er lang tid siden jeg har set dig
  • Du har været staff for lidt siden så måske du skulle vente lidt
Link til kommentar
Del på andre sites

54 minutter siden, FleXuZ skrev:

Ved ik om det bare er mig men jeg kunne da godt tænke mig frem til at de ville åbne ca 2 dage før, fordi alle mods blev forfremmet (ikke alle) eller også ved man da at de åbner sådan ca med halvanden til 2 måneders mellemrum mellem hver gang så en tilfældighed tror jeg måske ikke helt på men det er bare min mening

Er det virkelig sådan du ser mig? Jeg kan simpelthen ikke helt forstå hvorfor i alle har den mening om mig, er der et sted der er nedskrevet at jeg er idiot, for noget jeg gjorde for 6-7 måneder siden? Ikke nok med dette, men jeg skal også have smidt i hovedet at jeg heller ikke har ændret mig, det ved i ved sød grød ikke en såkaldt "SKID" om. Det at i ikke kan respektere at jeg har ændret mig er sådan set jeres problem, indtil i begynder at bruge det imod mig!

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Er det virkelig sådan du ser mig? Jeg kan simpelthen ikke helt forstå hvorfor i alle har den mening om mig, er der et sted der er nedskrevet at jeg er idiot, for noget jeg gjorde for 6-7 måneder siden? Ikke nok med dette, men jeg skal også have smidt i hovedet at jeg heller ikke har ændret mig, det ved i ved sød grød ikke en såkaldt "SKID" om. Det at i ikke kan respektere at jeg har ændret mig er sådan set jeres problem, indtil i begynder at bruge det imod mig!

Hvis jeg var dig så vil jeg begynde at være aktiv istedet for maks 1-2 uger som det plejer   og måske sidde over denne gang og måske næste og bevise du har ændret dig som du selv siger. For når du kommer ind en gang imellem med jævne mellemrum så gør du det svært for spillere og os staffs at vudere om du faktisk har ændret dig eller om det bare er noget du siger. Så hvis jeg var dig ville jeg nok sidde over 1 gang eller 2 så du kan bevise du har ændret dig. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Er det virkelig sådan du ser mig? Jeg kan simpelthen ikke helt forstå hvorfor i alle har den mening om mig, er der et sted der er nedskrevet at jeg er idiot, for noget jeg gjorde for 6-7 måneder siden? Ikke nok med dette, men jeg skal også have smidt i hovedet at jeg heller ikke har ændret mig, det ved i ved sød grød ikke en såkaldt "SKID" om. Det at i ikke kan respektere at jeg har ændret mig er sådan set jeres problem, indtil i begynder at bruge det imod mig!

Som lucas B også siger du skal være aktiv så folk kan ændre sin mening efter sandheden det er ikke nok at skrive jeg har ændret mig også synes at folk ikke må skrive ting om hvordan du var sidst de så dig fordi selvfølgelig ville det være et bonus at du faktisk kunne komme ud til folket og vise dem at du har ændret dig så folk ikke husker det du har gjort men det du gør.

Bliv aktiv og ikke forlad serveren igen efter to uger det kan vi ikke bruge til noget og derfor har vi ikke tid til at have en mening om hvordan du er. Folk vil altid huske det sidste du har gjort mod dem så lav nu det sidste du har gjort mod dem en god ting

Link til kommentar
Del på andre sites

På 18/08/2019 den 10:19 AM , MR.B ~ MRBIG skrev:

Jeg vil gerne lige understrege at jeg har været inaktiv på serveren grundet at jeg fandt en god fivem server - ingenting forbliver som da man først kom, også kald jeg er stoppet på den.

Hurtigt spørgsmål - i ved godt det her betyder jeg bliver langt mere aktiv, ikke?

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Hurtigt spørgsmål - i ved godt det her betyder jeg bliver langt mere aktiv, ikke?

Som jeg også skrev du har på ingen måde vist at det faktisk er sandt jeg har i hvert fald ikke set dig online særlig meget

Du må undskylde hvis jeg tager fejl men det er min opfattelse

Link til kommentar
Del på andre sites

39 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Så pga. nogle personer skriver -rep hopper du med på bøljen? Var det ikke det du var ekstremt meget imod på et tidspunkt?

Jeg spiller meget, meget sjældent på serveren og de andre fortæller informationer omkring dig. Skal ikke prøve at modbevise dem :))

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.