Hop til indhold
Stavox

[Afslået] MRBIG


MRBennetsen✔

Recommended Posts

Ingame navn:

MRBIG


SteamID: 

STEAM_0:1:116606557
 

IRL fornavn:

Christian
 

Alder:

14-15 23/08/04

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

     - Zenico (Garry's Mod) - Seniormod

 Jeg var staff på en garry's mod server der går med navnet Zenico, som stadig er under opbygning, jeg er nogle gange derinde da det ikke er min server jeg allermest foretrækker i             Garry's Mod, inde på Zenico er jeg Seniormoderater, og kan samlignes med JuniorAdmin herinde, da junior admin derinde sådan set er et klap på skulderen efter man har været derinde i forholdsvis lang tid. På Zenico bruger man mange af de samme ting som inde på stavox - heriblandt er der ULX og spectate som jeg lige kan nævne. Det jeg gjorde til forskel var faktisk knap så meget da serveren er under opbygning og i forvejen har password, hvilket gør at andre ikke kan joine.

 

sa- Minecraft-server uden navn. - Ejer

Jeg havde engang min egen minecraft server, der lærte jeg om presset og om at være en god ejer. Jeg lærte der at man ikke skulle stole på alle fra nettet og det har hjulpet mig til ikke at indgå dårlige handler online. Serveren var et prison, dengang kunne jeg kode i minecraft - hvilket var sindsygt syntes mine venner. Jeg havde omkring 40 daglige spillere, men så skete der det der ikke måtte ske. En af mine venner griefede hele serveren og smadrede alting - Ingen backup. Så jeg lukkede den da mig og mine byggere havde brugt 50+ timer på at bygge det hele.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere fordi jeg...;

  • kan holde hovedet koldt i rigtigt mange tilfælde - dette mener jeg med at jeg kan blive sur over nogle ting hvis jeg bliver truet personligt osv.
  • kan tænke på andre, nye får selvfølgelig en lettere straf da de kan have misforstået en regel, hvis jeg kan se de bare er inde for at trolle så får de en straf som alle andre og kan ende med permban.
  • er en erfaren spiller med over 1700 timer herinde. - Se billede
  • har en moden tankegang - jeg er ikke barnlig og tager tingene seriøst

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg kan bidrage med mange ting heriblandt;

  • Jeg kan tage en masse cases med et godt humør
  • Ideer
  • En flink staff der gerne vil snakke med de andre.
  • Aktiv - Er blevet det for nyligt.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har massere af erfaring med ULX - det er ikke længe siden jeg tog et grundkursus (Med mig selv) i det. Jeg har Binds osv - til ULX og jeres LOGS.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg syntes helt klart at jeg er bedst til at formulere mig skriftligt - dog er mundtligt overhovedet ikke et problem i dette tilfælde, det er ikke mange gange jeg joiner uden en mikrofon aktiv.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på stort set hver dag, dog er der nogle dage hvor jeg ikke får spillet overhovedet. Jeg har et arbejde så er først hjemme ved en 3-4 tiden i hverdagene, og i weekenderne har jeg ikke noget jeg skal nå, medmindre jeg skal holde fødselsdag MV.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg vil gerne lige understrege at jeg har været inaktiv på serveren grundet at jeg fandt en god fivem server - ingenting forbliver som da man først kom, også kald jeg er stoppet på den.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 67
  • Oprettet
  • Seneste svar

Nope, nope, nope og nope. Du en pain in the ass, irriterende og umoden. Havde f.eks. på et tidspunkt en episode med dig, hvor mig og @MRGreen var inde i danske bank og han skulle købe den af dig, så når han gav dig pengene, påstod du at MRGreen ville scamme dig på en eller måde, når du bare manglede at sælge dørene. Der stod vi i 30 min. Nej tak

 

Kæmpe -rep

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvorfor nævner du ikke at du har været staff på stavox, og hvorfor du skal være det igen?

10 minutter siden, Sunix skrev:

Nope, nope, nope og nope. Du en pain in the ass, irriterende og umoden. Havde f.eks. på et tidspunkt en episode med dig, hvor mig og @MRGreen var inde i danske bank og han skulle købe den af dig, så når han gav dig pengene, påstod du at MRGreen ville scamme dig på en eller måde, når du bare manglede at sælge dørene. Der stod vi i 30 min. Nej tak

 

Kæmpe -rep

+1 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

     - Zenico (Garry's Mod) - Seniormod

 Jeg er staff på en garry's mod server der går med navnet Zenico, som stadig er under opbygning, jeg er nogle gange derinde da det ikke er min server jeg allermest foretrækker i             Garry's Mod, inde på Zenico er jeg Seniormoderater, og kan samlignes med JuniorAdmin herinde, da junior admin derinde sådan set er et klap på skulderen efter man har været derinde i forholdsvis lang tid. På Zenico bruger man mange af de samme ting som inde på stavox - heriblandt er der ULX og spectate som jeg lige kan nævne. Det jeg gjorde til forskel var faktisk knap så meget da serveren er under opbygning og i forvejen har password, hvilket gør at andre ikke kan joine.

 

sa- Minecraft-server uden navn. - Ejer

Jeg havde engang min egen minecraft server, der lærte jeg om presset og om at være en god ejer. Jeg lærte der at man ikke skulle stole på alle fra nettet og det har hjulpet mig til ikke at indgå dårlige handler online. Serveren var et prison, dengang kunne jeg kode i minecraft - hvilket var sindsygt syntes mine venner. Jeg havde omkring 40 daglige spillere, men så skete der det der ikke måtte ske. En af mine venner griefede hele serveren og smadrede alting - Ingen backup. Så jeg lukkede den da mig og mine byggere havde brugt 50+ timer på at bygge det hele.

 

Hvad med at nævne, at du har været staff før - og hvorfor du ikke er længere 😏

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutter siden, Polle skrev:

-rep

 

Har kun hørt at du var et dårligt staff medlem. Så hvorfor skulle du være det igen?

Andenhåndsviden!

Skriv noget du ved om.

 

 

MRBIG jeg skulle lære dig op sidst du var staff, og det var ikke fordi du hørte efter?

Jeg spurgte op til flere gange under oplæringen om du var med, og alligevel ender du at gøre nogle ting jeg havde pointeret ret meget overfor dig at du ikke skulle gøre.

 

Så hvad har ændret sig siden sidst?

 

At du ikke tager venner med i cases? Eller du tp'er hen til en ny spiller, og giver ham en god varm velkomst?

 

Når men ellers synes jeg faktisk at du er en super flink fyr ingame! Dog kan du godt lide at klage af og til.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for gode og dårlige ord - de dårlige har jeg lige nogle udtagelser om:

2 timer siden, Byggemanden Bims skrev:

Hvad med at nævne, at du har været staff før - og hvorfor du ikke er længere 😏

Jeg nævner ikke dette da jeg er flov over det - jeg har også flere jeg kan skrive på, ikke skidte, men mange flere servere.

1 time siden, Bimse👌 skrev:

Har kun hørt at du var et dårligt staff medlem. Så hvorfor skulle du være det igen?

Hvad du hører kan man næppe bruge til noget @Scaled dog er det korrekt at jeg var dårlig som staff. Jeg vil ændre på det og være en ekstrem god staff. Jeg skal være det igen da jeg syntes jeg har fået lært en del siden.

1 time siden, Bimse👌 skrev:

Så hvad har ændret sig siden sidst?

Jeg har lært en masse ting siden sidst, jeg kan høre efter nu - hvor jeg havde svært ved at koncentrere mig tidligere.

1 time siden, Bimse👌 skrev:

At du ikke tager venner med i cases? Eller du tp'er hen til en ny spiller, og giver ham en god varm velkomst?

Jeg ved godt at dette ikke var okay, hvilket jeg vil rette op på.

2 timer siden, Sunix skrev:

Nope, nope, nope og nope. Du en pain in the ass, irriterende og umoden. Havde f.eks. på et tidspunkt en episode med dig, hvor mig og @MRGreen var inde i danske bank og han skulle købe den af dig, så når han gav dig pengene, påstod du at MRGreen ville scamme dig på en eller måde, når du bare manglede at sælge dørene. Der stod vi i 30 min. Nej tak

Fordi jeg har dårlige erfaringer med MRGreen. Jeg ved han ville kunne spærre mig inde derfor ville jeg ud før. Det var på ingen måde umodent at have sine rettigheder.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Tak for gode og dårlige ord - de dårlige har jeg lige nogle udtagelser om:

Jeg nævner ikke dette da jeg er flov over det - jeg har også flere jeg kan skrive på, ikke skidte, men mange flere servere.

Hvad du hører kan man næppe bruge til noget @Scaled dog er det korrekt at jeg var dårlig som staff. Jeg vil ændre på det og være en ekstrem god staff. Jeg skal være det igen da jeg syntes jeg har fået lært en del siden.

Jeg har lært en masse ting siden sidst, jeg kan høre efter nu - hvor jeg havde svært ved at koncentrere mig tidligere.

Jeg ved godt at dette ikke var okay, hvilket jeg vil rette op på.

Fordi jeg har dårlige erfaringer med MRGreen. Jeg ved han ville kunne spærre mig inde derfor ville jeg ud før. Det var på ingen måde umodent at have sine rettigheder.

øhh hvad, du bytter altså helt om på alting lige nu

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

    - Zenico (Garry's Mod) - Seniormod

 Jeg er staff på en garry's mod server der går med navnet Zenico, som stadig er under opbygning, jeg er nogle gange derinde da det ikke er min server jeg allermest foretrækker i             Garry's Mod, inde på Zenico er jeg Seniormoderater, og kan samlignes med JuniorAdmin herinde, da junior admin derinde sådan set er et klap på skulderen efter man har været derinde i forholdsvis lang tid. På Zenico bruger man mange af de samme ting som inde på stavox - heriblandt er der ULX og spectate som jeg lige kan nævne. Det jeg gjorde til forskel var faktisk knap så meget da serveren er under opbygning og i forvejen har password, hvilket gør at andre ikke kan joine.

1. Du har maks været der inde i 20 dage som seniormod, hvor at 5-6 har været aktiv hvor du har snakket med os, mens vi kodede

2. Du er ikke staff der inde længere klods

3. Kan kun huske 1 eller 2 gange hvor du rent faktisk har været inde på serveren så lad vær med at tælle det med.

 

Skriv dog på at du har været staff her inde før du skriver andre servere der næsten nul relevans.

Link til kommentar
Del på andre sites

44 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Er det ikke også noget med at du stadig har din egen Gmod server, som du jo nok er "admin på, hov hov"?.

Nej

2 timer siden, Aske skrev:

1. Du har maks været der inde i 20 dage som seniormod, hvor at 5-6 har været aktiv hvor du har snakket med os, mens vi kodede

2. Du er ikke staff der inde længere klods

3. Kan kun huske 1 eller 2 gange hvor du rent faktisk har været inde på serveren så lad vær med at tælle det med.

 

Skriv dog på at du har været staff her inde før du skriver andre servere der næsten nul relevans.

Læs mine forrige besker - Plus jeg er lige blevet demotet - AF DIG.  Så inden du kalder mig klods styr lige dine argumenter en smule Tusind tak. Se billede

- MRBIG

2 timer siden, Scaled skrev:

øhh hvad, du bytter altså helt om på alting lige nu

definer 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Læs mine forrige besker - Plus jeg er lige blevet demotet - AF DIG.  Så inden du kalder mig klods styr lige dine argumenter en smule Tusind tak.

- MRBIG

Du ansøger mens du er staff det kan da kun være dig der er en klods

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Aske skrev:

Du ansøger mens du er staff det kan da kun være dig der er en klods

@Aske er det ulovligt at være staff på to servere? Det kan da være at du ikke syntes at det er i orden, men det syntes jeg.

Lige nu, Scaled skrev:

Du får det til at ligne, at Bimse har skrevet det som Polle skrev, og du nævner mig fuldstændigt ude af context?

Det er fordi jeg citerer noget Bimse tidligere citerede dig for 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

@Aske er det ulovligt at være staff på to servere? Det kan da være at du ikke syntes at det er i orden, men det syntes jeg.

 

Noget du finder ud af som staff er, at det tager lang tid. Du skal pludselig ændre en stor del af din spillestil, heletiden være opmærksom på regelbrydere, oplæres og læse en hel del post omkring hvordan staff-arbejde skal udføres korrekt. Her har vi lige et lille dilemma: Du sidder inde på Stavox og der er heletiden 3+ cases i stackeren og meget få staffs til at kunne tage dem. Pludselig får du en besked fra den anden server som du også er staff på, og de mangler også staffs. Leaver du Stavox og hjælper den anden server, eller lader du den anden server have problemer? Dette ville være en af de lidt større problemer, imo (in my opinion). Udover det, er chancen for at begge servere har præcis samme regelsæt meget lille, ergo du skal til at kunne 2 regelsæt nogenlunde i hovedet - og bare 1 regelsæt kan være ret svært til tider.

 

Derfor tænker jeg også helt klart et kæmpe no-go, hvis du allerede er staff på en anden server - uanset dens størrelse og hvor meget støtte du behøver at bidrage med.

Udover det ser det også ret underligt ud, at have stavox' staffs administrerende for ikke-saimor ejede servere.

Link til kommentar
Del på andre sites

59 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

@Aske er det ulovligt at være staff på to servere? Det kan da være at du ikke syntes at det er i orden, men det syntes jeg.

Nej det er ikke ulovligt men der viser ikke for nogen af serverene at du er dedikeret for at være staff 

Link til kommentar
Del på andre sites

43 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Det er fordi jeg citerer noget Bimse tidligere citerede dig for 😉

Bimse har ikke citeret noget jeg har skrevet - jeg har ikke engang skrevet noget på dette post før du nævnte mig.

Derudover står der på et eller andet staffansøgnings post, at der ikke er interesse for at få nogle ind der er staff på andre servere.

Link til kommentar
Del på andre sites

54 minutter siden, Byggemanden Bims skrev:

Du sidder inde på Stavox og der er heletiden 3+ cases i stackeren og meget få staffs til at kunne tage dem. Pludselig får du en besked fra den anden server som du også er staff på, og de mangler også staffs. Leaver du Stavox og hjælper den anden server, eller lader du den anden server have problemer?

Jeg ville blive på sx, da der nok mest er brug for staffs derinde. Ellers ville jeg finde en løsning angående at kontakte nogle staffs som kan joine, og det kan virke en smule egoistisk at jeg bare leaver når jeg har tilkaldt "backup" så jeg vil blive ved med at blive på sx, indtil der vil komme et "Gap" så jeg kan joine den anden og lyse problemerne derinde.

 

29 minutter siden, Scaled skrev:

Bimse har ikke citeret noget jeg har skrevet - jeg har ikke engang skrevet noget på dette post før du nævnte mig.

DET MÅ DU UNDSKYLDE!!! Jeg læste det som scaled det var Polle, Undskyld for det.

31 minutter siden, Scaled skrev:

Derudover står der på et eller andet staffansøgnings post, at der ikke er interesse for at få nogle ind der er staff på andre servere.

Kan du lige sende et citat &/ Screenshot af det? 🙂

46 minutter siden, Aske skrev:

Nej det er ikke ulovligt men der viser ikke for nogen af serverene at du er dedikeret for at være staff 

Begrund

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

eg ville blive på sx, da der nok mest er brug for staffs derinde. Ellers ville jeg finde en løsning angående at kontakte nogle staffs som kan joine, og det kan virke en smule egoistisk at jeg bare leaver når jeg har tilkaldt "backup" så jeg vil blive ved med at blive på sx, indtil der vil komme et "Gap" så jeg kan joine den anden og lyse problemerne derinde.

 

Virker ret useriøst, -rep.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.