Hop til indhold
Stavox

[Solved] Unban request


Anton

Recommended Posts

In-game navn: Anton120

SteamID:           http://steamcommunity.com/id/Anton120/

Ban Reason:              tale grimt om servern 

Hvem har banned dig?:           der står ikke hvem der har banned mig der sttår et steam id 	

Hvorfor skal du unbannes?:       den dag jeg blev banned var det fordi jeg var ret træt af at jeg tit blev sat op i en admin sag men jeg kan nu godt se                at detikke nytter noget i har ret i at jeg tit kom i admin sag men hvis jeg for unban så skal jeg ok opføre mig ordenligt og jeg vil                                 virklig gøre alt for at kunne spille på den server igen og jeg ved godt at jer staff begynder at blive pænt træt af mig jeg                                   havde ikke verdens bedste computer hvilket gjorde mig meget irrteret fordi der var lag admin håber i svare og jeg håber jeg                                   for unban så jeg kan spille på jeres server igen  
Link til kommentar
Del på andre sites

Altså for min skyld kan jeg godt give ham en chance til.
Det er ikke kun begrund af alle de 1000 beskeder jeg har fået fra ham på steam, men fordi

han jeg gerne vil give han en chance til, han virker som en person som gerne ville tage det seriøst og er ked af at være blevet perm banned. 

 

//Casper -Admin

Link til kommentar
Del på andre sites

11 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Altså for min skyld kan jeg godt give ham en chance til.
Det er ikke kun begrund af alle de 1000 beskeder jeg har fået fra ham på steam, men fordi

han jeg gerne vil give han en chance til, han virker som en person som gerne ville tage det seriøst og er ked af at være blevet perm banned. 

 

//Casper -Admin

Hej Casper ja du har ret i jeg er ret ked af at være perm bannet for jeres server jeg vil rigtig gerne unbanneds så jeg kan spille på sravox igen

Link til kommentar
Del på andre sites

10 hours ago, Pwedmy said:

EDIT: Hvem er WizardHax / Steam ID - STEAM_0:1:148549873

Steamid:  STEAM_0:1:148549873

SteamID3: [U:1:297099747]

SteamID64: 76561198257365475

CustomURL: None

Profile state: public

Profile created: October 27, 2015

Name: Wizardhax

Real name: None

Location: None

Status: offline (17-11-2015 08:16)

Last seen: 8 days, 21 hours, 16 minutes and 58 seconds ago (17-11-2015 08:16)

Profile: http://steamcommunity.com/profiles/76561198257365475

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Jan T said:

Steamid:  STEAM_0:1:148549873

 

SteamID3: [U:1:297099747]

 

SteamID64: 76561198257365475

 

CustomURL: None

 

Profile state: public

 

Profile created: October 27, 2015

 

Name: Wizardhax

 

Real name: None

 

Location: None

 

Status: offline (17-11-2015 08:16)

 

Last seen: 8 days, 21 hours, 16 minutes and 58 seconds ago (17-11-2015 08:16)

 

Profile: http://steamcommunity.com/profiles/76561198257365475

 

Det er min anden profil jeg gav den det navn fordi jeg downloadede minecraft hack indefra hjemmesiden wizardhax.com man kan ikke få gmod hack hvis det er det i tror. jeg lavede familie deling på gmodcfor at se om jeg kunne joine serveren sådan fordi jeg så gerne ville spille på den

 

 

undskyld stave fejl hvis der er det skriver fra skole iPad håber i svare håber også på unban

Link til kommentar
Del på andre sites

15 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Altså for min skyld kan jeg godt give ham en chance til.
Det er ikke kun begrund af alle de 1000 beskeder jeg har fået fra ham på steam, men fordi

han jeg gerne vil give han en chance til, han virker som en person som gerne ville tage det seriøst og er ked af at være blevet perm banned. 

 

//Casper -Admin

Håber i vil give mig en chance 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.