Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request - SimonKastberg AK81


Recommended Posts

In-game navn: simonKastberg #AK81
SteamID: STEAM_0:0:131916272
Ban Reason: mass rdm 
Hvem har banned dig?: tobi 
Hvorfor skal du unbannes?: Okay. Ved godt jeg har lavet en unban request før, men jeg vil meget gerne uddybe min sag!
Så det der skete var, at Køter og jeg havde lidt sjov med hinanden. Køter startede med at stunstick mig, og jeg skød igen. Det udviklede sig til, at hver gang Køter spawnede, dræbte jeg ham. 
Jeg er nu blevet banned for MassRDM hvilket selvfølgelig står for Mass Random Deathmatch. En Mass Random Deathmatch er beskrevet, når nogen skyder en anden ned, og den anden part ikke er bevidst om grunden, eller har en part i det, opg det er på mere end 1 individ.
Dette var ikke hvad der skete. Mig og Køter skypede, og vi var begge 100% enige om, hvad der foregik. Vi havde en lille bitte smule sjov med hinanden, da vi ikke havde noget at lave. 
Imens jeg var igang med at have noget sjov, disconnectede jeg, fordi jeg blev banned.

 

Hvorfor er dette forkert?
Det er fordi, at Tobi ikke kontaktede mig efter en form for historie, om hvorfor jeg skød ham. Jeg blev banned instant i vores leg. Han tog ikke fat i mig, eller skrev til mig. Blev bare banned med det samme.
Jeg MassRDM'ede IKKE, fordi det er betegnet som Mass Random Deathmatch, hvilket det ikke var. Jeg er indforstået med, at vores leg ikke går under RP, men ser ikke noget galt i det. Vi ødelagde ikke RP for nogen. Ingen normale spillere,
eller admins kom over til os, og sagde det var upassende, eller FailRP. HVis de havde gjort det, ville vi havdet stoppet. At jeg ikke bliver kontaktet overhovedet, er alt for uprofessionelt, og man kræver, at ens staff er professionel!

 

Tobi kendte ikke nogen form for context eller historie i min handling. Han tog dømmekræften, efter det blindeøje. Jeg synes det ville havde været fair, hvis han havde taget fat i mig, så jeg

kunne forklare min handling. 

 

Dette er ikke et direkte angreb mod Tobi. Jeg synes ikke Tobi er en dårlig admin, eller uprofessionel i det hele. Synes bare hans beslutning i den sag, kunne havde været bedre. 
Jeg går ikke efter nogen fjender. Vil bare gerne komme ind og spille, og hygge mig med mine venner, og alle de dejlige mennesker på Stavox <3.

 

Mvh

 

Simon

Link til kommentar
Del på andre sites

Om det var forsjov eller ej så er det imod reglerne og skal bestemt ikke gøres i spawn. og som @DyNATO sagde i sidste unban: "Tror du ikke det er bedre at fokusere på hvad du har gjort, i stedet for hvad du mener staff har gjort? Jeg tænker bare det er dumt at kritisere staff for en fejl du har lavet, da det ikke rigtig hjælper din sag."

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutes ago, AlexanderDKA said:

Om det var forsjov eller ej så er det imod reglerne og skal bestemt ikke gøres i spawn. og som @DyNATO sagde i sidste unban: "Tror du ikke det er bedre at fokusere på hvad du har gjort, i stedet for hvad du mener staff har gjort? Jeg tænker bare det er dumt at kritisere staff for en fejl du har lavet, da det ikke rigtig hjælper din sag."

Hej Alexander. Selvom jeg ikke rigtigt kan se noget forkert i, at to mennesker har det lidt sjovt, men fint nok. Dog er det meget relevant, hvad Tobi gjorde. Han tog en beslutning, uden at spørger mig. Dette gør, at jeg ikke kan forsvare mig på nogen måde. At sige, at jeg kritisere ham, er heller ikke det rigtige ord. Jeg forklare hvad der skete, og hvilken dom han tog. Så det er meget relevant, med den beslutning han tog. Det er jo derfor jeg skriver her nu. 

 

Ligesom i det virkelige liv. En person bliver ALTID sat for en dommer, før dommen kommer. Det gjorde jeg ikke. DERFOR er det relevant, at jeg nævner hans handling.

Link til kommentar
Del på andre sites

37 minutes ago, Dollar Queen #PebberNødsBrødre said:

Hej Alexander. Selvom jeg ikke rigtigt kan se noget forkert i, at to mennesker har det lidt sjovt, men fint nok. Dog er det meget relevant, hvad Tobi gjorde. Han tog en beslutning, uden at spørger mig. Dette gør, at jeg ikke kan forsvare mig på nogen måde. At sige, at jeg kritisere ham, er heller ikke det rigtige ord. Jeg forklare hvad der skete, og hvilken dom han tog. Så det er meget relevant, med den beslutning han tog. Det er jo derfor jeg skriver her nu. 

 

Ligesom i det virkelige liv. En person bliver ALTID sat for en dommer, før dommen kommer. Det gjorde jeg ikke. DERFOR er det relevant, at jeg nævner hans handling.

 

Dette er ikke det virkelige liv. Dette er det virtuelle liv.

Du er dømt for mass rdm. En ting som vi tager meget seriøst på vore servere. Det er slet ikke nødvendigt på nogen som helst måder at sige stop til en person der mass rdmer.

Det er jo så tydeligt at personen er ligeglad og bare er her for a "troll". Dette er en respektløs handling, men et valg som spilleren selv tager.


Afviser desværre også denne request.

God weekend

 

Mvh

Tobi

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutes ago, Tobi said:

 

Dette er ikke det virkelige liv. Dette er det virtuelle liv.

Du er dømt for mass rdm. En ting som vi tager meget seriøst på vore servere. Det er slet ikke nødvendigt på nogen som helst måder at sige stop til en person der mass rdmer.

Det er jo så tydeligt at personen er ligeglad og bare er her for a "troll". Dette er en respektløs handling, men et valg som spilleren selv tager.


Afviser desværre også denne request.

God weekend

 

Mvh

Tobi

Jeg ved ikke om du har læst min besvarelse, men Mass Random Deathmatch betyder, at du dræber mere end 1 person OG at person(erne) du dræber ikke er indforstået med situationen. Jeg dræbte 1 person og det var min VEN som var indforstået men joken. 

 

Og dette er det virtuelle liv? Så du siger, at Stavox staff tager Cases mindre seriøst, når det er virtuelt? Det virtuelle og det virkelige liv er ikke nogen form for godt argument. En dom har ingen forskel. virtuelt eller fysisk. En dom er samme princip, men fint. At du tager dine cases mindre seriøst, er ikke min beslutning, men din. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.