Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning.


KrolleV2

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: KrolleV2
SteamID: STEAM_0:0:221091855
IRL fornavn: Nicklas
Alder: Jeg er 16 år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg har ikke været admin eller noget ligende inden for Garry's Mod, men jeg har været admin supporter osv inde på det spil der hedder FiveM

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg synes i skal vælge mig som supporter, da jeg gerne vil bidrage med en god indsats, til serveren, og give de nye spillere et godt syn på, hvordan serveren som de kommer til at spille på er. Jeg føler, at det der gør mig mere kvalificeret, er at jeg har været mod, sup, admin på andre servere ( Inde i FiveM ), og at jeg kunne være en mega flink staff medlem, med et glad humør (stort set altid). Jeg er også rigtig meget aktiv omkring Garry's Mod  har meget fritid som jeg rigtig gerne vil bruge på serveren og tilbyde et godt arbejde. Jeg tror også derimod jeg vil være en god kollega eller kammerat i alle situationer der måske skulle forekomme. Jeg er hurtigt klar på cases der skulle forekomme og altid skarp.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jamen, jeg kan bidrage med at jeg kan få løst de fleste problemere + Noget fedt admin arbejde fra min side af, også selvom at jeg ikke har været det før, men jeg lærer det jo hurtigt.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej dsv, har ikke været admin før så har ikke styr på det, men igen, jeg lærer det efter hånden

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg synes personligt jeg er lige så god til at formulere mig mundtligt ligesom skriftligt + Ja, jeg bruger meget min mic

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Mandag: 14:05 - 21:00

Tirsdag: 15:00-21:00

Onsdag 14:05 - 21:00

Torsdag: 14:05 - 21:00

Fredag: 14:05 - Hvilken tid jeg har lyst til

Lørdag: Ca 10-11:00 - Når jeg ville

Søndag: Ca 10-11:00 - 21:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ja, jeg har ikke alverdens mange timer herinde, men jeg arbejder mig op på en del timer herinde 🙂

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.