Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning


Kim Karsten

Recommended Posts

Ingame navn: Kim Karsten
SteamID: STEAM_0:1:224695796
IRL fornavn: Marius 
Alder: Bliver 13 efter sommerferien (13.08 (13 August Trisdag)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Ja, jeg har nogle tidliger erfaringer med jobbet som adminstator inde på andre Garry Mod's servere. Min rolle i staff-teamet var admin, hvor jeg tog mange cases, dog var det de default cases, så jeg er ikke vant til at tage cases inde på denne server. 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er på hver evig eneste dag fra klokken 14:30 cirka, og så på til jeg skal i seng, som så er cirka omkring klokken 21:00 og 22:00.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Aktiv staff, ALLE dagene. Jeg vil komme på hver evig eneste gang jeg kan, når jeg har tid kommer jeg på.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg har nogle tidligere erfaringer med ULX da jeg har været staff på en anden server. 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger meget ofte min mic, jeg bruger den til f.eks at hjælpe folk som har brug for hjælp. Jeg hjælper også folk mange gange med reglerne hvis der er noget de har svært ved at læse, p.g.a hvis de nu er ordblinde.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Ja, jeg har meget muglidhed for at komme på serveren, og hjælpe med cases, jeg har også en kæmpe mulighed for at komme på i weekenden, De fleste af dagene ved weekenden kommer jeg på ved kl. 6:30 - 8:00.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej, jeg har ikke mere relevant information til jer mere. Andet en hav' en god dag!

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

-Kort ansøgning

-Har ikke læst hele postet om skabelon og vejledning (Titlen)

 

Jeg kan ikke få mig selv til at +reppe en der ikke har lavet en god lang ansøgning så han viser han fortjener at blive staff og det er hovedgrunden til hvorfor jeg -Repper dig

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.