Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Fedtmule


Lind

Recommended Posts

Ingame navn: Fedtmule
SteamID: STEAM_0:1:188592489
IRL fornavn: Jakob
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Ja det har jeg. fx i Minecraft og ikke så meget andet.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er meget lære nem og vil MEGET gerne givet et forsøg som staff på staff Teamet

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:Der er jo mange der kan didrage med forskelige ting til serveren

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej det har jeg ikke men vil gerne lære det

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja det syndes jeg selv er dog lidt ordblind men det gøre ikke noget

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: det ved jeg faktisk ikke helt skal på efterskole dette år så det ved jeg ikke

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej ikke lige nu

 

Skriv enlig havd i tænger om min ansøning Fedtmule

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

-Rodet ansøgning

-Meget kort ansøgning (Dette viser kun at du ikke vil det nok)

-Skriver noget ligegyldigt bare for at få tekst. Altså er dog lidt ordblind men det gøre ikke noget. Hvad er meningen med overhovedet at skrive det hvis du selv siger det ik gør en forskel.

 

Held og lykke i fremtiden 🙂

 

//FleXuZ\\

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.