Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Application


Hr Paludan

Recommended Posts

Ingame navn: Rick Ross

SteamID: STEAM_0:1:86541318

IRL Navn: Alexander Konstmann Mühl

Alder: 15

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Fordi jeg ikke orker Rp mere og vil prøve noget nyt, Jeg har god erfaring med Mod / Staff jeg ved hvad jeg skal for at være en god mod og jeg ved jeg kan klare jobbet som Staff. Jeg har mange venner på serveren da jeg har været inde i så længe, Jeg har næsten 600 ING hours og det meste er RP inde på Stavox og nu vil jeg prøve noget nyt. Dette er mit tredje forsøg og det bliver mit bedste forsøg, Jeg har tænkt mig at blive på teamet i lang lang tid og gøre folk glade og stoppe RDM, CDM, RDA, som jeg selv er blevet udsat for mens der kun var 1 admin / staff inde så han kunne ikke komme med det samme. Derfor skal i vælge mig som mod :)

Har du erfaring med ULX kommandoerne?:
Jeg kender alle commands og jeg vil bruge alle
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?:
Ja jeg snakker dansk flydende og skriver også meget fint, Jeg kan også Engelsk,Tysk og snart spansk flydende

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Min erfaring og mit humor som smitter meget jeg kan få folk til at forstå sine fejl og få dem til at spille mere inde på serveren. Og jeg kan spille på server meget cirka 4 til 7 timer om dagen undtagen om Mandagen og Onsdagen hvor jeg går til spansk og fitness

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Har været Mod 2 gange og dette skal være den 3. Og jeg har spillet på mange MC servere som Owner og mod og alt det der

Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Har kun været på den her server eller var det kun midlertidligt fordi stavox har været nede

Eventuelt lidt info omkring dig selv: Ehm jeg er en glad dreng som opfattes meget useriøs men i alle mine cases vil jeg tage der fuld seriøst som jeg plejer det kan godt være jeg er lidt mild med folk og ikke staffe dem vildt meget men den status vil jeg ændre, Jeg vil stadig være sjov men staffe folk vis de ikke egner sig til at være på serveren i et vis tid

Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Jeg vil sige han skal smide sine guns og banne ham i :3 timer for mass rdm + Self Supply:

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Hans Peter må godt bruge sin NumPad fordi han skriver koden ind og det er ikke fading door abuse fordi døren bliver ikke lukket med det samme så dem som raider har en chance

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?:
Jeg vil spørge om hvad grunden er og hvem der startede også vil jeg give personen som startede 15 mins gag med mindre der er en god grund til det grove sprog

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?:
Perm ban...

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:
Beder ham om at skifte med det samme vis han ikke gør det vil jeg kick ham og skrive "Du velkommen til at joine igen men ingen diskriminerende jobnavne

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?:
Job ban (Thief Mob boss BMD) i 25 min og jail i 300

Alt kommer and på attitude og hvordan de snakker til folk vis de snakker grimt til mig så vil personen  få støre staff
Link til kommentar
Del på andre sites

Fordi han skal ikke true denne gode server og derfor for han perm ban fordi det syntes jeg at uacceptabelt. Selvom det højst sandsynlig ikke sker så er det stadig en trussel som burde tages alvorligt, vis serveren går ned midt i det hele så orker folk ikke altid at join igen og derfor så burde det være perm ban

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.