Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] UNBAN


Recommended Posts

In-game navn: TurtleTheFloater
SteamID:STEAM_0:0:28218585
Ban Reason: Mass RDM
Hvem har banned dig?: InstanT
Hvorfor skal du unbannes?: Jeg vil gerne unbannes fordi at jeg lige var gået på toilet og så ville min lillebror spille og det gav jeg ham self. lov til fordi jeg er en flink bror. Så da jeg kommer tilbage siger jeg Freeze hvorfor? og så får jeg perm ban. Så spørg jeg min bror hvad der skete og han svare at han ville dræbe folk og efter det siger han at han max. skød 7 men dræbte kun 1 og derfor vil jeg gerne ubannes fordi at de ikke ville snakke med mig eller give mig en warning.
Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, TurtleTheFloater said:

In-game navn: TurtleTheFloater
SteamID:STEAM_0:0:28218585
Ban Reason: Mass RDM
Hvem har banned dig?: InstanT
Hvorfor skal du unbannes?: Jeg vil gerne unbannes fordi at jeg lige var gået på toilet og så ville min lillebror spille og det gav jeg ham self. lov til fordi jeg er en flink bror. Så da jeg kommer tilbage siger jeg Freeze hvorfor? og så får jeg perm ban. Så spørg jeg min bror hvad der skete og han svare at han ville dræbe folk og efter det siger han at han max. skød 7 men dræbte kun 1 og derfor vil jeg gerne ubannes fordi at de ikke ville snakke med mig eller give mig en warning.

Det er helt okay men syntes du ikke også at det erlige groft nok at give perm Ban for det. Og at de ikke engang vil snakke med mig om det er også ret underligt. Nu har jeg været admin og head admin på en anden server og tager man en op i admin case så snakker man med dem og får en god afslutning og ikke bare freeze dem og give perm Ban uden at sige noget. - tak for at svare

 

15 minutes ago, DetBareMads said:

Nu er det sådan, at alt der sker på din account er dit egen ansvar. Ligemeget om det er din bror eller ej, så skal det ikke ske, og vil derfor ikke blive taget som en undskylning. Jeg lader lige @InstanT tage sagen, da han har banned dig

Det er helt okay men syntes du ikke også at det erlige groft nok at give perm Ban for det. Og at de ikke engang vil snakke med mig om det er også ret underligt. Nu har jeg været admin og head admin på en anden server og tager man en op i admin case så snakker man med dem og får en god afslutning og ikke bare freeze dem og give perm Ban uden at sige noget. - tak for at svare

17 minutes ago, DetBareMads said:

Nu er det sådan, at alt der sker på din account er dit egen ansvar. Ligemeget om det er din bror eller ej, så skal det ikke ske, og vil derfor ikke blive taget som en undskylning. Jeg lader lige @InstanT tage sagen, da han har banned dig

Det er helt okay men syntes du ikke også at det erlige groft nok at give perm Ban for det. Og at de ikke engang vil snakke med mig om det er også ret underligt. Nu har jeg været admin og head admin på en anden server og tager man en op i admin case så snakker man med dem og får en god afslutning og ikke bare freeze dem og give perm Ban uden at sige noget. - tak for at svare

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, TurtleTheFloater said:

Det er helt okay men syntes du ikke også at det erlige groft nok at give perm Ban for det. Og at de ikke engang vil snakke med mig om det er også ret underligt. Nu har jeg været admin og head admin på en anden server og tager man en op i admin case så snakker man med dem og får en god afslutning og ikke bare freeze dem og give perm Ban uden at sige noget. - tak for at svare

 

Det er helt okay men syntes du ikke også at det erlige groft nok at give perm Ban for det. Og at de ikke engang vil snakke med mig om det er også ret underligt. Nu har jeg været admin og head admin på en anden server og tager man en op i admin case så snakker man med dem og får en god afslutning og ikke bare freeze dem og give perm Ban uden at sige noget. - tak for at svare

Han godt forstå hvad du siger. DOG har vi prøvet alt for mange gange, at folk bare kommer ind og mass RDM'er og det bliver derfor stoppet hurtigst muligt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, DetBareMads said:

Han godt forstå hvad du siger. DOG har vi prøvet alt for mange gange, at folk bare kommer ind og mass RDM'er og det bliver derfor stoppet hurtigst muligt. 

Okay men jeg har dog lige brugt penge inde på serveren så det er jo en grund til at jeg ikke er en Troll på server

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej,

 

TurtleTheFloater jeg forstår udmærket din frustration over hvorfor du er blevet permbanned fra serveren.

Du bliver nød til at huske på at det er din account, din pc og derfor også DIT eget ansvar for hvilke handlinger der bliver truffet på serveren.


Den handling som du siger var din lillebror, er en grov handling, som vi på ingen omstændigheder kan tolerere på Stavox.

Dette er også derfor vi valgte at give dig et direkte permban fra vore server.

 

TurtleTheFloater du bliver også nød til at forstå, at bare fordi en person donere en sjat penge til serveren. 

Ligemeget om det er 50 eller 1000 kr. Så er der stadig konsekvenser for hvilke forkerte handlinger folk tager. 

Vi kan derfor ikke bare gå og holde hånden over de mennesker som har doneret. Vi skal behandle dem ligesom alle andre på retfærdigvis.

 

Nuværende status:

Jeg tænker at jeg snakker med @InstanT omkring det hele senere idag 14/6-2016 omkring omstændighederne for om vi skal give dig en chance til.

 

Mvh
Tobi

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, TurtleTheFloater said:

det er helt okay men jeg tænker bare at et perm Ban er en for stor straf

 

En helt ny spiller der har spillet omkring de 4 timer.

Man går ikke ud fra du har nogen som helst interesse for serveren hvis du går ud og mass rdmer.

 

Dette er også en god grund for hvorfor du fik permban.

 

Mvh
Tobi

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Tobi said:

 

En helt ny spiller der har spillet omkring de 4 timer.

Man går ikke ud fra du har nogen som helst interesse for serveren hvis du går ud og mass rdmer.

 

Dette er også en god grund for hvorfor du fik permban.

 

Mvh
Tobi

Hey Tobi jeg ved godt at jeg er en ny spiller men derfor vil jeg gerne have en chance til nu hvor der er omkring 5 af mine venner som spiller på den.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutes ago, TurtleTheFloater said:

Hey Tobi jeg ved godt at jeg er en ny spiller men derfor vil jeg gerne have en chance til nu hvor der er omkring 5 af mine venner som spiller på den.

Bare fordi du har 5 andre venner der spiller på serveren, så skal det dog ikke komme an på om du får unban.

 

Mvh

Tobi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.