Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning


Vac

Recommended Posts

Ingame navn: Lil Vac.
SteamID: STEAM_0:1:123701335.
IRL fornavn: Silas.
Alder: Lige fuldt 15 idag.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har købt admin på en server hvor jeg der med blev headadmin kan dsv ikke husk navnet men så lukket serven dsv, har vært admin på self minecraft server.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg synes at jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg synes jeg har noget og bidrag med og føler jeg har mutsivson til det og føler jeg er klar til at gør community bedre og føler jeg er moden nok til mit ansvar som staff.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

At jeg altid er online at jeg synes ikke hele tiden skifter spil og ikke joiner gmod hvis der mangler admins, har bruget at der manglet staff og så sagde de bare at de sider og spiller fortnite som et fx. Og de kom ikke ind og jeg synes jeg kan bidrage med sådan noget for synes ikke  der er det i forvejen.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  Har ikke så meget styr på det men har fået lidt og vide af @Master Nation og fortalt noget om det og forklart lidt af det lette.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?

Jeg syntes selv at jeg er okay til og skrive men vil helst bruge min mic til og forklar folk hvad der sker men kan også godt bruge chatten hvis det er nødvendigt. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Kan være på 

Mandag kl 15:10.

Trisdag kl 15:10.

Ondsdag kl 15:10.

Torsdag kl 15:10.

Fredag kl 15:10.

Weekendten nå jeg vågner og hvis jeg skal noget nogen af dagene skal du nok for en bedsked fra mig.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg Ordblind der er også nogen andre ting men har ikke lyst til at sige det i min ansøgning den kan du/i få at hvide på TS eller forum da jeg ikke har lyst til alle skal vide det.

 

Håber i nyd at læse min ansøgning og håber i forsætter goddag.

 

Mvh. Lil Vac.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.