Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning


Elite Hacker

Recommended Posts

 

Ingame navn: Noah
SteamID: STEAM_1:1:166682944 
IRL fornavn: Noah
Alder: 11

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg har haft 3x Gmod server og 2x mincraft server Og jeg har siddet og kodet på dem. og jeg har været admin på 3 gmod server så jeg har rimelig meget erfaring. med server og så videre.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:fordi jeg har masser erfaring med server og kan mange ting, Også har jeg arbejdet Sammen med en som hedder sa1vix. som admin i lang tid på andre server, og jeg kan mange commands med ulx.

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:at tage nogen admin cases om aften da der er mange der, troller lidt rundt og CDM og så noget.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Ja jeg har masser Erfaring med ulx Fordi jeg har været admin på så mange server og har selv kodet lidt ulx her er nogen f.eks !gotocar !goto !bring !jail !jailtp og videre.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:Jeg har mulighed Mandag 14.00 til 20:30 tirsdag 14 til 20:30 onsdag 14.00 til 20:30 torsdag 14.00 til 20:30 Fredag 10.00 til 24:00 lørdag 10.00 til 24:00 søndag 10:00 til 20:30

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:nej ikke lige rigtig

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.