Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgnig mr.cake


mr.cake

Recommended Posts

ingame navn: Sørgen ryge 
SteamID: STEAM_0:0:435677709
IRL fornavn:  tobias 
Alder: 11 snart 12 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: jeg har min egen lille server så har noget erfaring vil dog spille over på den her server vis jeg nu bliver staff 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi jeg har erfaring med en masse commands og fordi jeg er ret moden. jeg arbejder nogle gang med en der hedder elite hacker som hjælper mig med ting som jeg ikke kan. med admin cases feks. kan selfølige godt tage admin cases men vis der er noget jeg ikke kan i admin Casen 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: at tage nogle admin case´s om aften da jeg ved der er mange fail´rper 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:ja har masser af erfaring                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja bruger ret ofte min mic på ts og discord o gmod da jeg er online rigtige meget 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: kan være online for 1-7 timer om dagen. 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: ja vil gerne arbejde sammen med elite hacker vis det er muligt at vi kan tag admin case´s. 

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.