Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning


danish memes

Recommended Posts

Ingame navn:  partymarty

 

SteamID: STEAM_0:0:65668619
 

IRL fornavn: martin

 

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

har haft min egen Minecraft server men ellers ikke

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

fordi jeg tro jeg kan gøre en forskel for den generalle spiller og kan være på tidligt om morgen hvor der normalt ikke er admins på

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

jeg vil gerne bidrage med at lave nogen hyggelige ting og bare være der inde som en hjælp til spillerene. Jeg vil også gerne give noget extra god stemning 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

nej men har set Marcus (Roasted Toast) videoer så har derfor en god ide om hvordan admins commands virker

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

ja jeg bruger altid min mic og skriftligt og mundlig er jeg også god til og formulere mig. Jeg vil dog sige vil helst mundlidt men kan sagtens gøre det skriftlig.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

kan være på alle weekender og næsten alle tirsdage det er kun vær sjette uge jeg ikke kan på grund af fars arbejde

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

kan godt hæve stemmen eller blive frustreret hvis en spiller ikke gider og høre efter. Har heller intet til overs for folk som sviner folk personligt til for de den opførsel kan man have out game.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.