Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Tobi - Leonardo


Recommended Posts

 

Dit ingame navn: DoktorDim
Staff ingame navn: Tobi 
Dit SteamID: STEAM_0:0:127515814
Staff SteamID: STEAM_0:1:53092515 og STEAM_0:1:41798127
Forklar situationen: Jeg står og køber 1 dør som en har købt af en anden og da det er en admin der sælger dørene så misbruger han sit admin da han hiver en anden person væk som også prøver det men jeg får så fat i 2 døre og så bliver Leonardo sur da jeg også får fat i den sidste dør og så kommer tobi og hiver mig bag burger king og står vi og diskutere i 3m tid da jeg til sidst siger at jeg vil melde dem over forum som jeg gør nu! men så siger han at HVIS DU IKKE FÅR DIN KLAGE OP INDEN FOR 24 TIMER Siger Tobi SÅ VIL JEG FINDE EN MÅDE AT GIVE DIG PERM BAN PÅ!
Bevis: Ingen da alt forgik under voice
Link til kommentar
Del på andre sites

På Leonardos og mine egne vegne.

 

Nu skal du høre en lille ting.

 

Først og fremmest.

Hvad er dit formål med at købe EN dør, når du ved de andre døre er købt af en anden spiller.

Hvad er dit formål med at købe EN dør i bygningen, når du ved at gunshoppen er ved at blive solgt videre til en anden gundealer?

 

Det jeg siger til dig bag AM PM og ikke Burger King er at du skal falde til ro, slappe af og opfører dig ordenligt.

Det er total absurd og generelt bare at være en "minge" når du allerede ved at alle andre døre er købt af en anden spiller.

Det er så tydeligt at du KUN gør det for at for at være flabet. Det er ikke første gang at jeg personligt ser flabet uacceptabelt attitude fra din side DoktorDim.

 

Grunden til at jeg taler hårdt til dig er fordi du bliver ved med at råbe af mig med følgende skældsord. Fucking, Lorte admin.

Efter jeg så siger til dig at du straks skal ændre din attitude og snakke ordenligt til andre, imens jeg rykker dig tilbage fra AM PM til Banken.

Så siger du direkte til mig; "Jeg reporter dig og Leonardo".

Derfor trækker jeg dig direkte op på hotellet og fortæller dig tydeligt og ordret at du venligst skal smide en rapport på os inden for 24 timer, ellers finder vi en straf til dig.

 

Det kan godt være du syntes jeg talte lidt hårdt til dig, men det var tydeligvis nødvendigt når du gør følgende:

- Løber væk adskillige gange imens jeg har trukket dig bag AMPM

- Bruger overstående skældsord imod mig

- Minge attitude

 

Jeg håber du lærer at lytte bedre til hvad jeg personligt siger til dig ingame, istedet for at bruge din tid på at lave en post som dette.

Forklarede dig da det hele 2 gange under situationen.

 

Tak.

Mvh

Leonardo & Tobi

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Tobi said:

På Leonardos og mine egne vegne.

 

Nu skal du høre en lille ting.

 

Først og fremmest.

Hvad er dit formål med at købe EN dør, når du ved de andre døre er købt af en anden spiller.

Hvad er dit formål med at købe EN dør i bygningen, når du ved at gunshoppen er ved at blive solgt videre til en anden gundealer?

 

Det jeg siger til dig bag AM PM og ikke Burger King er at du skal falde til ro, slappe af og opfører dig ordenligt.

Det er total absurd og generelt bare at være en "minge" når du allerede ved at alle andre døre er købt af en anden spiller.

Det er så tydeligt at du KUN gør det for at for at være flabet. Det er ikke første gang at jeg personligt ser flabet uacceptabelt attitude fra din side DoktorDim.

 

Grunden til at jeg taler hårdt til dig er fordi du bliver ved med at råbe af mig med følgende skældsord. Fucking, Lorte admin.

Efter jeg så siger til dig at du straks skal ændre din attitude og snakke ordenligt til andre, imens jeg rykker dig tilbage fra AM PM til Banken.

Så siger du direkte til mig; "Jeg reporter dig og Leonardo".

Derfor trækker jeg dig direkte op på hotellet og fortæller dig tydeligt og ordret at du venligst skal smide en rapport på os inden for 24 timer, ellers finder vi en straf til dig.

 

Det kan godt være du syntes jeg talte lidt hårdt til dig, men det var tydeligvis nødvendigt når du gør følgende:

- Løber væk adskillige gange imens jeg har trukket dig bag AMPM

- Bruger overstående skældsord imod mig

- Minge attitude

 

Jeg håber du lærer at lytte bedre til hvad jeg personligt siger til dig ingame, istedet for at bruge din tid på at lave en post som dette.

Forklarede dig da det hele 2 gange under situationen.

 

Tak.

Mvh

Leonardo & Tobi

 

 

Jeg råber Ikke lorte admin Jeg råber HVA HAR DU GANG I!

Jeg skulle også bruge banken så jeg gjorde det heller ikke for at være falbet!

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, DoktorDim http://csgojoe.com/ said:

Jeg råber Ikke lorte admin Jeg råber HVA HAR DU GANG I!

Jeg skulle også bruge banken så jeg gjorde det heller ikke for at være falbet!

Hvordan kan det ikke være fordi du ville flabet, når du ved at de efterfølgende døre allerede er købt af en anden person?

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, DoktorDim http://csgojoe.com/ said:

 

Gider slet ikke snakke når du stadig væk er flabet over for mig!

Er ikke flabet DoktorDim.

Det er bare ærlighed omkring situationen. 

 

Jeg ved hvordan du har behandlet andre spillere på det sidste, og vil derimod ikke sige det på nogen måder er positivt.

Det kom ikke som en overraskelse, at du ville købe dørene bare for at skabe lidt ravage blandt andre spillere generelt.

Siger det lige en tredje gang for dig. Du vidste godt at de efterfølgende døre var købt af anden spiller i forvejen.

 

Tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

Igangværende på Teamspeak på nurværende tidspunkt.

 

-------------------------------------

 

Sagen er blevet taget af, over en snak over Teamspeak.

I dette tilfælde vil der ikke ske nogen straf med de såkaldte reporteret staff medlemmer. Det vil sige at ud fra begge siders udsagn har vi valgt dette.

- Grundet af Tobi rent faktisk tog sig af at du valgte at købe de døre en anden var igang med at sælge til en anden. Dog gjorde Tobi som han sådan set skulle. Dog er det blevet sagt at "straf hvis ingen klage er blevet smidt op" skal være mildere ved mindre brug fra spillerne af.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.