Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning -Kebab


Kebab

Recommended Posts

 

Ingame navn: --Kebab--

SteamID: [STEAM_0:0:26891281]

IRL Navn: Nicklas            

Alder: 15,8

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har massere erfaring med det administrative jobs. Jeg har været mod/admin/superadmin gennem tiden her hos Stavox. Jeg sagde mit job op, på grund af jeg ikke havde tid mere. Dog er jeg aktiv igen, og har generelt en god forståelse for jobbet som ”Moderator” efter en lang række erfaringer. Jeg har brugt over 500 timer på Stavox, og det meste af tiden havde jeg jobbet som staff på serveren.  Næsten alle mine timer i Garry´s mod er brugt på Dark RP.

 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Grunden til jeg er mere kvalificeret end andre spillere, er at jeg har masser erfaring inde for området mod. Jeg kan sagtens håndtere cases, uden det ender op i et kaos. Næsten alle spillere på Stavox, ved hvem jeg er. Jeg kan håndtere problemerne uden at være aggressiv, og vil dog altid gøre det bedste, for andre spillere føler sig retfærdigt behandlet. Jeg ved at sammenarbejdet på staff teamet er godt, og jeg vil godt kunne byde ind med forskellige idéer, til de forskellige ting. Som jobbet mod, vil jeg gerne fokusere på at retfærdige behandle begge partner ordentligt, hvis der mulighed for det.  Jeg gennemarbejder altid cases ordentligt, spørger om hjælp hvis jeg er usikker.  Villig til at hjælpe folk på serveren, som ikke dækker ind over det administrative job. (E2,bygge) Jeg altid godt humor, prøver altid få det bedste frem i andre mennesker på serveren.

 

 

Har du kendskab og/ eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg har massere af kendskab til ULX, da jeg har masser erfaring med mod og admin. De nye addet kommander skal jeg dog lige have genopfrisket. Ellers kan jeg de basiske kommaonder. 

 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte mic etc.?: Jeg skriver dansk, og snakker dansk flydende. Jeg kan sagtens andre sprog hvis der behov for det. (Svensk,tysk,engelsk.) Bruger altid min mic, da det er nemmere og hurtigere at kommunikere med andre spillere. Hvis vedrørende ikke har mic, bruger jeg chatten. Dog fortrækker jeg altid at bruge min mic. 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har læseferie lige pt, så har god mulighed for at være på hele dagen. Undtagelser kan selvfølgelig opstå. Der vil være tider, hvor jeg ikke har mulighed for at være på, på grund at eksamen. Vil dog være aktiv, når jeg har muligheden. Kan være lidt inaktiv om søndagen, da jeg for det meste har arbejde der. 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg har fritidsjob, træner i fitness en meget imødekommende person, har stor interesse inde for spilverden. Elsker lærer nye mennesker, samarbejdet ligger jeg også stor vægt på. Generelt en person, som kan byde en med lidt af hver. Kan sagtens klare kritik, og altid villig til at lærer noget nyt.  

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.