Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request


SSman

Recommended Posts

In-Game navn: SSman 

 

SteamID: 0:0:29178369

 

Ban Reason: Random Taze, LTAP

 

Hvem Har banned dig?: InstanT

 

Hvorfor jeg skal Unbannes?: Fordi, da jeg var inde og spille igår aftes, stod jeg nede i PDkæller og laggede rigtig meget så jeg kom til at Taze en eller anden person. og lige da InstanT skulle til at tage fat i mig havde min mor taget nettet og så klappede jeg bare min computer sammen. Ved godt man skal lade være med at Taze Random, men laggede bare sygt meget så trykkede bare på alt og alle taster af aggerasion over nettet. Håber jeg kan blive Unbannet da det virkelig ikke var i en ond hensigt...

 

Ps: Forstår godt hvorfor jeg blev banned. (ingen ting der) Havde bare en lidt uheldig dag igår, og min computer slukker når jeg klapper den sammen så det var nok derfor jeg blev banned.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det jeg siger er at jeg laggede i det jeg Tazed.

Og det er ikke en dårlig undskyldning. Min Mor sagde til mig "Hvis du ikke snart kommer tager jeg nette" og så stod der det der røde oppe i højre hjørne med at den disconecter inden 45 sec så lukkede jeg min computer sammen og så gik jeg så ud til min Mor. Altså jeg Random Tazede, men lockede ikke ud med vilje i en AdminCase. og det er fint nok hvis det er i siger Nej til at jeg kan blive Unbannet, men det også bare træls at være i min situation når det ikke har været i min hensigt at skulle Leave. Kender godt konsekvenserne af at Leave i AdminCase så jeg ser ingen grund til at skulle gøre det med vilje. I nogle Tilfælde kan man få helt op til en uges ban. Og ville heller ikke sidde og skrive alt det her hvis ikke der var noget i det....  Så ville være glad hvis bare mit ban kan forkortes måske bare med en 4-5 timer...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.