Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning dingu51


Antonn

Recommended Posts

Ingame navn: dingus51
SteamID: STEAM_0:1:237135557
IRL fornavn: Anton
Alder: 11

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: nej det har jeg ikke desvære.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: det ville jeg ikke sige at jeg er men jeg er god til coder og sådan noget .

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: ikke så meget men måske bidrage at jeg har slet ikke et stort tembramang og er god til at lyte og hontere ting.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: jeg ved ikke hvad ULX stor for men jeg kan et par forkortelser som fx = for et exempel IRL = in real life.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg syntes at jeg er meget presis om hvad jeg siger. og nej jeg bruger ikke min mic ofte

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan spille fra søndag til neste uges tirsdag og så går der fra onsdag til søndag at jeg kan spille igen jeg har fri fra skole kolkken 02:00 hver dag og kommer i skole klokken 08:00 men om mandagen skal jeg i skole 10:15.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg har autisme jeg kan got blive en smule fustræet en gang i mellem jeg er ikke den beste til at skrive og jeg går til 3 sprts om ugen.

jeg tror at jeg har gjordt det ordenligt nu

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.