Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Zenmyster - Staff ansøgning


ZEN

Recommended Posts

Velkommen til min ansøgning!

 

Ingame navn:
Zenmyster
 
SteamID:
STEAM_0:0:146034495

 

IRL fornavn:
Mathias (I kan få mit efternavn hvis det er vigtigt.)
 
Alder:
Jeg er pt. 14, | 17/ 08/ 04


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

 

Ja, det har jeg, og de alle var hostet af mine venner. Nedenunder her er der en lille liste omkring dem.

 

1.) Minecraft servere

 

Jeg har været staff på den samme Minecraft server tre gange. Serverene er lukket nu, da vi ikke syntes at det var relevant. Serverne hed "Stormycraft" eller noget de linjer. Vi var et team på fem. 2 ejere, 2 devs og en Admin. Vi lavede ikke meget andet end bare bygge og have det sjovt.

 

2.) Unturned server (Har glemt navnet)

 

Jeg har været staff på en Unturned server. Det var lidt ligesom Minecraft serveren vi havde, lavede ingenting, havde det sjovt og gjorde hvad vi ville. Serveren blev lukket to uger efter, da vi fandt ud af at Unturned var ikke noget for os.

 

3.) Gmod servere

 

Jeg har været staff på tre danske servere og to engelske servere. De danske var DarkRP. Den første og anden hed "ZecroRP" hvor jeg blev forfremmet helt op til Head of Staff, dog var der ingen der spillede, og ejerene gik over til FiveM.

 

Den første engelske server jeg blev staff på "HardGamingRP" der også var en DarkRP. Serveren kørte pænt godt før jeg kom ind på serveren, der var gode addons, gode staffs og bare generelt en god server, hvor ejeren lavede events når han ville.

 

  

Efter jeg blev staff på den server, ville dem fra "Zecro" starte en ny server op, og jeg brainstormede navne en hel time, og sendte dem over discord til ejeren, der ville starte serveren den uge. Det gik meget godt i starten, fik brugt nogle penge osv.
En uge med hårdt arbejde var serveren var klar til at blive "launched", blev den ene ejer fanget i FiveM og streaming (Hvilket han ikke gør nu den dovne skid) for at tjene flere penge på en måde.

 

Den sidste engelske server jeg har arbejdet på, var den samme ejer fra "HardGaming", der ville lave en MilitaryRP, for at se hvordan den ville gå. Vi fik sat serveren op hurtigt, men vi skilte os ad (Ment at vi ikke snakkede sammen). Det var ham der lærte mig at lave jobs og shipments fra en brugbar hjemmeside der hedder "Csite".

 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

 

Jeg vil aldrig sige at jeg er bedre end nogle andre, dog kan jeg lidt flere ting end nogen.
Her kommer der en lille liste igen, så der er mere organiseret.

 

    • Jeg ved hvordan man håndtere cases.
    • Jeg kan mange kommandoer som fx !goto "navn", !Jail "navn" "tid", !freeze "navn", !return "navn" osv.
    • Jeg vil selv sige at jeg er pænt moden for min alder.
    • Jeg kan de fleste regler på server om hvad man må og man ikke må.
    • Jeg lære nemt fra mine fejl jeg laver.
    • Jeg er meget aktiv på server, brug for det meste 6 - 18 timer på serveren (går an på dagen)
    • Jeg er blevet mindre toxic, da jeg før i tiden blev meget sur og råbte hvert sekund jeg kunne hvis nogle gjorde noget ved mig.
    • Jeg kan overholde de krav jobbet som staff bringer, og vil prøve at gøre mit bedste for at beholde det.
    • Jeg kan godt tåle at folk ikke kan udtale mit navn eller laver sjov. (Dog vil jeg stadigvæk gøre et godt stykke arbejde.)
    • Jeg elsker at hjælpe folk med ting, såsom hvor man må bygge og andre små ting.
    • Jeg kan sætte mig ind i personernes perspektiv, hvis de giver mig de små detaljer, om hvad der er sket.  

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?
 
Yes, som jeg sagde i "Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?", har jeg lært meget ud af de servere jeg var staff på.
Dog vil det være dejligt med en optræning på serveren, da der er flere commands.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?
 
Jeg vil mene, at jeg er god til at formulere mig mundtligt og skriftligt. Jeg bruger for det meste min mikrofon, og jeg skriver kun når det er enten ooc, advert, pm eller andet. Når jeg skriver til folk kan jeg godt lave stavefejl da jeg skriver pænt hurtigt, så nogle gange kan folk misforstå mig meget; dog retter jeg mig selv med en * når jeg ligger mærke til det. Jeg bruger mikrofon og snakker med folk hele tiden. Jeg skal dog til at bruge teamspeak mere, da jeg ikke er så meget på den. Når jeg joiner et TS rum er det fordi der sker et eller andet på serveren, ellers sidder jeg bare AFK og snakker med mine venner på discord (hvilket vil være en god idé til Stavox, Jimboe).


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

 

Tider jeg har adgang til at være på serveren.

Mandag: 15:30 - 21:15

Tirsdag: 15:30 - 21:15

Onsdag: 15:30 - 21:15

Torsdag: 15:30 - 21:15

Fredag: 14:15 - xx:xx

Lørdag: Går an på hvornår jeg står op - xx:xx

Søndag: Går an på hvornår jeg står op - 21:15

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

 

Jeg har normalt ingen udfordringer i mine hverdage, dog hvis jeg har haft en dårlig dag i skole, kan jeg måske være lidt sur over det i ca. en halv time efter jeg er kommet hjem, dog ellers intet andet.

Jeg spiller for det meste på Rockford, men hvis der skal bruges hjælp inde på Evocity, kan jeg joine og hjælpe dem der har brug for det.

Jeg har 400 timere på serveren..

    • Seneste Straf: 02-02-19 13:00:53 | Jail - 300 sec | Grund: "Lytter ikke til hvad jeg siger, stiller sig AFK i case for ikke at snakke | Staff - STEAM_0:1:116606557 | -
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Credits til de ansøgning, som jeg har brugt som inspiration

 

Mr Suniks: https://stavox.dk/forums/topic/22853-accepteret-staff-ansøgning-suniks/

Mic (spammeren):  https://stavox.dk/forums/topic/22877-accepteret-staff-ansøgning-mic/

                          

 

Tak for at læse min ansøgning, MVH ZEN / Mathias

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.