Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning // Suniks


Sunix

Recommended Posts

Ingame navn: 

Mr Suniks
 

SteamID: 

STEAM_0:0:61075706


IRL fornavn: 
Aleksander

 

Alder: 

15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har staff på 3 servere

 

1) En css server (Har glemt navnet)

 

For rigtig lang tid siden da mange danske spillere spillede css, havde min storebror en css server, som jeg elskede at spille på. Det var meget sjovt og min storebror endte med at give mig admin, da jeg var så meget på. Den var oppe i nogle måneder, men den lukkede af grunden; mangel af spillere(der er virkelig ikke mange der spiller det mere).

 

2) En unturned server

 

Mig og mine 2 venner havde admin på en unturned server, som jeg heller ikke kunne huske navnet på det dsv. Men jeg så at de konstant spillede unturned non-stop, og jeg tænkte at det var en lorte spil, men jeg vil prøve det alligevel. Jeg fandt ud af at de havde admin og så fik jeg også admin, dog var ingen af dem manager af den, det var en hel anden. Serveren var forholdsvis stor og vi havde pisse sjovt, vi abusede dog ikke, men vi kunne lave hvad vi ville og det så ikke ud til at folk gav en fuck. Chat-commandsne var ikke lige hvad jeg havde regnet med, og de fungeret ret skrald, må jeg indrømme. Når jeg skulle tp til folk, fordi de havde brug for hjælp, døde jeg 90% af gangene, da de køre biler også bugger det. Jeg tpede dog ikke så meget igen, det var mest Day n' night commands jeg brugte, eller bare generelt spawning af "vehicles". Vi lavede faktisk en lille smule role play, hvor vi var militæret og havde en kæmpe militær base, hvor vi så arresteret randomme for at afhøre dem også lade dem gå, de syntes det var sjovt og de havde intet problem i det. Vi hyggede os og spillede derinde hver dag, indtil ejeren som jeg ikke kendte noget til, valgte at lukke serveren, da han betaler for den og han spiller aldrig derinde. Det var virkelig sørgeligt. 

 

3) Tidligere staff herinde på stavox

 

Jeg har spillet på stavox siden december 2016 tror jeg, jeg har ingen ide. Men jeg fandt stavox igennem de samme to venner, som fik mig til at spille på unturned serveren. Jeg synes roleplay lød pisse kedeligt, men da jeg prøvede det, blev jeg afhængig. Min ene ven Philip (Det er ikke gammel staff Philip jeg snakker om, det en helt anden) spillede derinde i to dage også ville han ikke mere, men min anden ven PAPA SUPREME, endte jeg at spille rigtigt meget med. Jeg brændte virkelig for at være staff på det tidspunkt, men jeg var en lorte unge, så min ansøgninger blev afslået helt op til den 18 august 2017, hvor jeg blev accepteret som staff først. Det var en fremragende oplevelse for mig og jeg blev lige pludselig kendt meget på serveren (U know the feeling :DDD) og jeg tog mange cases. Så blev jeg forfremmet til junior admin, hvor jeg stadig var meget motiveret omkring stillingen, men af en eller anden fucked up grund, gik jeg i panik, fordi jeg følte stillingen var for stort ansvar, så jeg endte med at sige op, som var den største fejl nogensinde. Efter min opsigelse, jeg spillede non-stop på stavox og jeg ærget mig over hvad jeg havde gjort, så jeg ventede til næste åbning af staff-ansøgninger. Så den 9. december 2017, blev jeg accepteret på 2nd gang; Jeg havde ingen ide om hvorfor de accepteret mig, da jeg var sådant et fjols, men det skete simpelthen. Jeg kunne ren faktisk finde ud af at holde fast på min rang denne gang, så jeg endte med komme op på Admin rangen, som jeg blev glad for. Jeg kan ikke huske hvor lang tid jeg var admin, indtil jeg virkelig ikke magtede mere(Det skal lige siges at det ikke kun er på grund af at jeg ikke orkede, men mest på grund af at jeg ikke havde tid.). Jeg sagde op for good. Efter jeg sagde op, gik der rigtig lang tid før jeg gik ind på gmod igen, jeg tror slet ikke jeg rørte gmod fra da jeg sagde op og frem til august eller så noget. Jeg begyndte at spille forsjov igen i september, fordi jeg kedet mig lidt sammen med @Unicorn. Så vi gik ind på stavox, og jeg kunne godt se mig selv spille derinde igen. Så jeg er begyndt at spille mere og mere, indtil nu hvor jeg er på hverdag.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

 

Jeg vil være en del af staff teamet, da det en stilling som jeg er kvalificeret for, og jeg savner at være på holdet, da det var nogle fremragende staffs. Jeg er rigtig god til rp og jeg laver tit forslag omkring en lille ændring til rp, fordi det vil skabe bedre rp (Ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det). Jeg kan alle regler og jeg bryder aldrig regler, så der føler at stillingen er noget for mig. Jeg er god til at snakke til folk, MEN DOG vil jeg sige at hvis folk pisser mig af, så går jeg igen; en gang i mellem er jeg den bløde, men hvis folk ikke joiner den side af mig, så går jeg enten igen, ellers går jeg bare. Det er meget få spillere der kan finde på at pisse mig af, men alt den vrede sker kun inde for RP; det har aldrig sket i cases, hvilket det heller ikke kommer til. Men en gang i mellem tager jeg det meget som humor, når folk er driller mig, eller sviner mig til.

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg er meget professionel i cases, jeg gør det der skal gøres; kort sagt. Men jeg føler at jeg er arrangeret inde for administrator, da jeg som sagt kan alle regler og jeg bryder aldrig regler; jeg har kun fået et carban sidste år, og carban går ikke som sådan ind for intelligens inden for regler, men mere bare ulykke, hvor man skal passe mere på (lidt svært at forklare, men du forstår, håber jeg). Jeg er lærenem og kan finde ud af ULX og det super nemt at bruge. Jeg har ca. 1500 timer på serveren, så jeg ved godt hvordan tingene fungere uden ad, når det gælder regler osv.

 

Jeg er aldrig stresset når jeg spiller gmod, hvilket også resultere i at jeg kan godt lide at hjælpe folk, da det giver mig altid en positiv og glad følelse, og jeg gør også alt hvad jeg kan for at gøre folk tilfredse, også selvom de så ikke har video bevis. Min eneste svaghed inde for cases er e2, da jeg sutter virkelig til det, det er der sikkert mange af jer der også gør, så i vil nok forstå.

Jeg kan prøve at komme med et eksempel på hvordan jeg ville håndtere en rda case.

 

Mogens er betjent og Lars påstår han er blevet rda'et. Jeg tager casen, hører hvad han har at sige; jeg hører også om det er relavant at tp til den anden, hvis jeg mangler information. Hvis jeg ikke ved hvorfor han er arresteret, tjekker jeg scenario, også tp'er jeg til Mogens, tager ham op på et tag, Bringer Lars. Jeg lader dem snakke og jeg hører efter og hvis de bliver enige med at han blev rda'et, giver jeg Lars' ting tilbage og finder ud af noget med straf til Mogens, ellers får han bare en advarsel. Men hvis de IKKE bliver enige, fordi at Lars mener at han ikke kørte ind i ham og Mogens mener han gjorde, så har jeg intet at gøre i den situation, da jeg skal bruge video bevis. Jeg sætter Mogens ned på jorden, spørger Lars om video bevis, hvis han siger nej, har jeg ikke noget at gøre, andet end at putte ham tilbage i spjældet og slutte casen. Men hvis han HAR video bevis, så siger jeg til ham at han skal uploade det på Youtube eller hvad end han bruger. Så ser jeg videoen og konkludere om det er rigtigt eller forkert. Hvis jeg finder ud af at Mogens har løjet mig direkte op i mit ansigt, giver jeg ham en uges ban for at spilde min tid, og ikke bare sige det rigtige.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg har stor kendskab med ULX, det dejlig nemt at bruge. Det også lærenemt, da jeg har arbejdet med andre admin systemer, som har været fuldstændig anderledes. Jeg har ulx husket i hovedet hele tiden, så det skal jeg ikke oplæres i; medmindre at der er kommet nye opdateringer. Men jeg har super god erfaring med det.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg vil mene, at jeg er god til at formulere mig mundtligt og skriftligt. Jeg bruger altid mikrofon, og jeg skriver kun når det er enten ooc, advert, pm eller andet. Når jeg skriver til folk kan jeg godt lave stavefejl og det meget naturligt, fordi jeg er hurtig på keyboardet, og folk kan misforstå mig meget; men jeg føler at jeg ikke er helt skrald til at skrive eller stave. Jeg bruger mikrofon og snakker med folk hele tiden. Jeg plejer også at være på teamspeaken rigtig meget, jeg plejer hver dag at gå ind på ts og joine et rum, da jeg skal altid have nogen at snakke med, så der kan man næsten altid finde mig.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Jeg sagde tidligere at jeg er på hver dag, det ikke sandt. Vi alle har dage vi ikke kan være på, men jeg bruger meget tid ved computeren efter skole og i weekenderne. Jeg laver et lille skema som alle laver i deres ansøgninger.

 

Mandag: 14:45 - 22:00

Tirsdag: 14:45- 22:00

Onsdag: 14:45 - 22:00

Torsdag 14:45 - 22:00

Fredag 14:45 - 02:00

Lørdag 15:00 - 02:00

Søndag 15:00 - 22:00

 

Hver anden weekend er jeg ikke på, da jeg skal ned til min far hvor jeg ingen mulighed har får at være på. Det nede hos min far, jeg holder pause for computerspil. Men skemaet viser de hvilke tidspunkter jeg typisk er på, vedmindre der sker nogle begivenheder fremover, som gør at jeg ikke har tid.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Jeg er en glad person nu, min sidste ansøgning jeg smed ind blev afslået fordi jeg var for negativ fik jeg afvide; og det jeg enig i! Sidste gang jeg ansøgte var der jeg begyndte herinde igen, jeg var lidt af en troll, men samtidig var jeg også gået i gennem noget IRL, som jeg virkelig havde det dårligt med og var en ret depressiv person på daværende tidspunkt. Jeg har ændret mig rigtig meget og jeg er en positiv person.

 

Jeg tror det var det. Tak for at læse min ansøgning!

Link til kommentar
Del på andre sites

Du var en gammel staff, men ogsåen god en. Du har ikke bare lavet en lille ansøgning hvor der står det samme men en stor en, hvor du skriver om en masse god kvalifikations erfaring som gammel staff. Det ser også ud til at du har en stor interesse for dette(udover det traditionelle tids-skema).

Så jeg giver dig et OK STORT +REP

Held & Lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Guzern skrev:

Da du var staff sidst, var du ikke en komplet hjernelam person elendig staff, som ikke kunne finde ud af noget.

Ville helt klart kunne se dig som staff igen, da du over den sidste månedstid har bevist at du har interesse i Gmod igen.

GUZERN, TS og så skal du gave Orguzme nu!

:)))

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.