Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Dalle Valle


Dalle Valle

Recommended Posts

Ingame navn:

Dalle Valle

 

SteamID:

STEAM_0:1:176201994

 

IRL Navn:

Mit navn er  Simon, efternavn kan gives hvis det er realavant

 

Alder:

15:  Føzz 280503

 

Hvorfor ansøger jeg?

Jeg synes serveren mangler nye admins, så derfor tænkte jeg at jeg gerne vil ansøge om admin, da jeg tror jeg kan lave en forskæl på serveren.

Jeg har spillet rigtig meget gmod, har samlet lige over 2k timer, dog kun 530 timer på den her, men har en anden, jeg har kun spillet rp, så kender alle jeres regler, kender os næsten alle admins regler, og har læst reglerne næsten 15 gange, nu kan jeg næsten huske dem uden ad.

Jeg elsker at tage cases, og derfor gør det folk godt kan lig mig, pga jeg tager mig faktisk sammen imodsætning til de der små kids på 12 som engang var admin, så derfor synes jeg serveres mangler nogle nye admins, såe... ja :D

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja det har jeg, har været admin på Skyzero, haft 2 af mine egne servere, men lukket pga. ingen spiller på den. derfor kan jeg også lidt comands.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Fordi jeg tror jeg kan kan gøre en forskæl på serveres, jeg ved folk på Skyzero elskede mig, og jeg ved jeg var en god admin, og derfor vil jeg gerne være det igen, måske er der et par ting jeg skal ha gen opfræsket 

men ellers synes jeg, at jeg selv var en god admin, tog alle de case jeg kunne og folk elskede mig den gang :D

Liste over kvalifikationer…

-Kan godt tåle jokes xD

-Taler generelt pænt til andre

-Kan godt tåle kritik

-Holder hoved koldt under trælse situationer

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja det har jeg.

 

Her er dem kan jeg huske:

 

- !logs

- !Jail

- !Menu

- !noclip

- !Goto

- !Freeze

- !Spectate

- !hp

- !armor

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes jeg er okay god til at formulere mig skriftligt, self er der lidt stavefejl, men det laver alle, jeg synes selv jeg kan formulere mig mundtligt, og ja, jeg bruger min mic stort set hele tiden.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag:15:02 - 22:00

Tirsdag: 15:20 - 22:00

Onsdag: 15:20 - 22:00

Torsdag:15:20 - 22:00

Fredag 15:20 - 03.30 ca

Lørdag 12:30 - 03:30 ca

Søndag 10:30 - 22:00

 

SOMMERFERIE/FERIE:

 

Stort set hele tiden.

Med mindre jeg skal noget med familien

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Det synes jeg ikke, hvis i har nogle spørgsmål, så skriv til mig, eller fang mig i ingame

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.