Hop til indhold
Stavox

[Solved] Lille revurdering af en regel


Jan T

Recommended Posts

1.16: Unødvendige beskeder og kald på staff kan give jail, kick og ban. Vi er ikke dine babysittere. Find ud af ting selv hvis det er muligt.

 

Når jeg ser det her tænker jeg at bruge props til at få mig selv unstuck... El lign.

 

1.16: Unødvendige beskeder og kald på staff kan give jail, kick og ban. Vi er ikke dine babysittere. Find ud af ting selv hvis det er muligt og ikke bryder nogen aktive regler.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutes ago, Jan T said:

1.16: Unødvendige beskeder og kald på staff kan give jail, kick og ban. Vi er ikke dine babysittere. Find ud af ting selv hvis det er muligt.

 

Når jeg ser det her tænker jeg at bruge props til at få mig selv unstuck... El lign.

 

1.16: Unødvendige beskeder og kald på staff kan give jail, kick og ban. Vi er ikke dine babysittere. Find ud af ting selv hvis det er muligt og ikke bryder nogen aktive regler.

"Hvis det er muligt" indebærer vel også at du skal holde dig inden for serverens regler? Jeg tænker bare, at det siger sig selv, at man ikke skal bryde en regel for ikke at bryde en anden.

Et scenarie med stuck, hvor du selv kan få dig fri kan sagtens være at anvende props - hvis du f.eks. sidder fast i badekarret i villakvarteret ser jeg intet galt i det?

Et andet eksempel på, hvor folk tit kalder staff, men det sagtens selv kan håndtere det: De er enten stuck i deres egne eller deres vens prop. I disse tilfælde kan de selv løse problemet frem for at kalde staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, DyNATO said:

"Hvis det er muligt" indebærer vel også at du skal holde dig inden for serverens regler? Jeg tænker bare, at det siger sig selv, at man ikke skal bryde en regel for ikke at bryde en anden.

Et scenarie med stuck, hvor du selv kan få dig fri kan sagtens være at anvende props - hvis du f.eks. sidder fast i badekarret i villakvarteret ser jeg intet galt i det?

Et andet eksempel på, hvor folk tit kalder staff, men det sagtens selv kan håndtere det: De er enten stuck i deres egne eller deres vens prop. I disse tilfælde kan de selv løse problemet frem for at kalde staff.

Det skal være idiot sikkert ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Willy said:

Men du taler som om du er en generation højere end den nuværende teenage generation - og det er du ikke, så vidt jeg ved.

Nej, jeg sagde bare vi ingen sund fornuft havde?

Link til kommentar
Del på andre sites

Men jeg oplever tit at mine venner eller Jeg sidder stuck i en bygning, som ikke er mine egne props, som er en del af World. 

Nogle gange kalder jeg/mine venner på admin, de kommer for det meste men nogle gange sker der skam heller ikke så meget. 

Så tænker jeg, at hvis man ikke må bruge sine egne props/venners til at prøve at komme fri, så bliver man vel nødt til at rejoine serveren, hvis man risikere at få en straf. 

Men det er heller ikke så fedt, hvis man har printere, en gunshop og ens computer måske er lidt langsom. Eller hvis et staff fjerner alle disconnected props. 

Ja kan godt se det, hvis man begynder at gøre skade, ved at en prop flyver ind i et eller andet, og dræber en person eller lign. 

 

 

Jeg har selv brugt props til at få mig selv fri eller venner, da admins ikke havde lyst til at dukke op. 

Dog ikke så tit mere, da de faktisk dukker op 8/10 gange jeg kalder. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.