Abdi Aziz Skrevet Februar 14, 2019 Del Skrevet Februar 14, 2019 Hey derude. Kan se, ved de forskellige gunshops, at man trykker på alt det man gerne vil ha', og betaler derefter den samlede pris. Hvordan skal de se ud? Han heller ikke lige se, hvordan man gør så når man har trykket på genstanden, og man så trykker igen, unselecter man den. Medmindre man så skal fjerne den tidligere boks, og adde en ny. Som så ville fjerne den tidligere. (Hvis det gav mening ;P) Hvordan hænger det med "function.draw()" sammen?? Hvordan skal de opstilles, og hvordan kalder man den i f.eks. "if(firts){}", så den faktisk drawer.... Tak 😄 - Noah Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zenoxxi Besvaret Februar 14, 2019 Del Besvaret Februar 14, 2019 For at lægge flere tal sammen, kan du bruge en variabel, som du kunne kalde Total, og så skrive Total = Total + 1000 eller endnu bedre Total += 1000. Eksempel på hvordan det kunne gøres med select/unselect af våben @inputs [R1]:entity @persist [Check1,Total]:number if(sejKnapfunktion(1, User)){ Check1 = !Check1 if(Check1){ EGP:egpBox(2,vec2(256,100),vec2(200,50)) Total+=R1:shipmentPrice() }else{ EGP:remove(2) Total-=R1:shipmentPrice() } } Hvis jeg forstår dit nederste spørgsmål korrekt, skal du placere en funktion i if(first()){ if(first()){ function draw(){ EGP:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(512,512)) } draw() } Bare husk, først at køre funktionen når du har lavet den, så altid under den. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Abdi Aziz Besvaret Februar 14, 2019 Forfatter Del Besvaret Februar 14, 2019 1 time siden, ZeNoxXi skrev: For at lægge flere tal sammen, kan du bruge en variabel, som du kunne kalde Total, og så skrive Total = Total + 1000 eller endnu bedre Total += 1000. Eksempel på hvordan det kunne gøres med select/unselect af våben @inputs [R1]:entity @persist [Check1,Total]:number if(sejKnapfunktion(1, User)){ Check1 = !Check1 if(Check1){ EGP:egpBox(2,vec2(256,100),vec2(200,50)) Total+=R1:shipmentPrice() }else{ EGP:remove(2) Total-=R1:shipmentPrice() } } Hvis jeg forstår dit nederste spørgsmål korrekt, skal du placere en funktion i if(first()){ if(first()){ function draw(){ EGP:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(512,512)) } draw() } Bare husk, først at køre funktionen når du har lavet den, så altid under den. Mange tak! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Abdi Aziz Besvaret Februar 16, 2019 Forfatter Del Besvaret Februar 16, 2019 På 14/02/2019 den 12:04 PM , ZeNoxXi skrev: if(first()){ function draw(){ EGP:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(512,512)) } draw() } Er der så en måde at kalde "draw" funktionen et bestemt navn? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
West Besvaret Februar 16, 2019 Del Besvaret Februar 16, 2019 21 minutter siden, Abdi Aziz skrev: Er der så en måde at kalde "draw" funktionen et bestemt navn? ligesom EGP:draw? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Abdi Aziz Besvaret Februar 16, 2019 Forfatter Del Besvaret Februar 16, 2019 Lige nu, Bims skrev: ligesom EGP:draw? Jep, bare så den draw'er en besten draw når f. eks. en timer udløses Hvis jeg laver to functioner over draw() Så viser den dem begge, vil kun have en 😉 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Scaled Besvaret Februar 16, 2019 Del Besvaret Februar 16, 2019 51 minutter siden, Abdi Aziz skrev: Jep, bare så den draw'er en besten draw når f. eks. en timer udløses Hvis jeg laver to functioner over draw() Så viser den dem begge, vil kun have en 😉 Du kan vel bare skrive function hvadDuVilKaldeDen(){}, hvis jeg forstår dig ret. F.eks: if(first()){ function login(){ } function shop(){ } login() } Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Abdi Aziz Besvaret Februar 16, 2019 Forfatter Del Besvaret Februar 16, 2019 10 minutter siden, Scaled skrev: Du kan vel bare skrive function hvadDuVilKaldeDen(){}, hvis jeg forstår dig ret. F.eks: if(first()){ function login(){ } function shop(){ } login() } Nice Tak! Lige hvad jeg manglede ❤️ Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts
Arkiveret
Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar